Saldırıda ailesinin büyük bir kısmını kaybeden Ahmet Gök'ün de katıldığı anma programında, terörün geçmişte bıraktığı derin izler bir kez daha hatırlatıldı.
Batman'ın Gercüş ilçesi Seki köyünde, 34 yıl önce PKK'lı teröristlerin gerçekleştirdiği saldırıda hayatını kaybeden 8'i çocuk 10 kişi, düzenlenen anma programıyla yad edildi.
Saldırıda ailesinin büyük bir kısmını kaybeden Ahmet Gök'ün de katıldığı anma programında, terörün geçmişte bıraktığı derin izler bir kez daha hatırlatıldı.
Programda Kur'an-ı Kerim tilavetinin ardından dualar edilirken, "Terörsüz Türkiye" beklentisi ve toplumsal huzur vurgusu ön plana çıktı.
Saldırıda annesini, eşini ve 6 çocuğunu kaybeden Ahmet Gök, aradan geçen 34 yıla rağmen acısının ilk günkü gibi taze olduğunu dile getirdi.
Gök, terörün masum çocukları dahi hedef aldığını belirterek, "Ölenler arasında 40 günlük ikiz bebekler de vardı. Rahmetli annem 75, eşim 40 yaşındaydı" dedi.
Anma programının en dikkat çekici mesajlarından biri, Ahmet Gök’ün barış ve huzur temennisi oldu.
"Daha fazla acı, ölüm olmasın. Herkes rahatça, özgürce yaşasın" ifadelerini kullanan Gök, devam eden "Terörsüz Türkiye" sürecine ilişkin beklentilerini şu sözlerle aktardı: "Sürecin hayırla tamamlanmasını bekliyoruz. İnşallah olur. Allah devletimize, milletimize, bayrağımıza, güvenlik güçlerimize zeval vermesin."
Programa Gercüş Kaymakamı Mehmet Zahid Uzun, İlçe Jandarma Komutanı Kıdemli Üsteğmen Mehmet Sedat Güneş, siyasi parti temsilcileri ve güvenlik korucularının yanı sıra çok sayıda vatandaş katıldı. Yapılan dualar, bölge halkının birlik ve beraberlik mesajlarıyla birleşti.