SPOR BAKANI OSMAN AŞKIN BAK
"Çocuklarımız elinden geleni yaptı. Bizi buraya kadar getiren de onlardı. Ama tabii futbol sonuç oyunu, sonuç elde etmediğinizde eleştiriler de olur. Takımımız buradan ayağa kalkıp yeni turnuvalarda ülkemizi temsil edeceklerdir. Çok istedik, olmadı. Ay yıldızın gölgesinde bir ve beraber oldukça, gurur dolu yepyeni hikâyeler yazacağımıza yürekten inanıyorum."
SİNAN ENGİN
"Hollywood yıldızlarının önünde Türk çocuklarının ne kadar yetenekli olduğunu gösterdik. Arda Güler bir Hollywood yıldızı gibiydi. ABD gibi görgüsüz insanlara bugün koyduk ya, çok hoşuma gitti. Buradan Trump'a da gitsin bu.
Biz ufak şeylerle mutlu olan bir ülkeyiz. Ama kandırmayalım kendimizi. Montella kulüpçülükten kurtulacak. Görevine devam edecekse sosyal medyada kitlesi çok olan değil, hak eden ve savaşçı oyunculara şans vermesi lazım.
İçinden Maradona çıkmış bir çocuk seyrettik. Arda bunu sistem yüzünden gösteremiyordu. Bugün Arda Güler kafa yapıyor. İşte bu! Türk Maradona Arda."
ARDA GÜLER
“Maçtan önce hakkımda bir şey söylemişsiniz sanırım. Kesinlikle drama yapamayız. Tüm eleştirileri haklı buluyorum. Onlar ne deseler haklılar. Yorumlarında, eleştirilerinde haklılar. Ne deseler haklılar. Onlara katılmamız lazım. Kötü oynadık ve elendik. Ne deseler haklılar. Tüm eleştirileri haklı buluyorum. Ne diyorlarsa haklılardı. Çünkü iyi oynamadım. Hiçbirimiz iyi oynamadık. Drama yapamayız. Kötü oynadık, elendik. İnşallah bundan sonraki maçlarda telafi edebiliriz.”
ORKUN KÖKÇÜ
“Bu maçtan galibiyetle ayrılmak bizim için çok önemliydi. Çünkü ortada onurumuz ve şerefimiz vardı. Herkesin öz eleştiri yapması lazım. Çok şey denilebilir ama şu an zamanı değil. Herkesin öz eleştiri yapması lazım. Her birey yani. Ülkemiz bunu hak etmedi. Çok şey denilebilir ama şu an zamanı değil!" Ülkemizden, halkımızdan özür diliyoruz. İnşallah gelecekteki turnuvalarda ülkemizi daha güzel bir şekilde gururlandırabiliriz" dedi.
ARDA GÜLER
“Maçtan önce hakkımda bir şey söylemişsiniz sanırım. Kesinlikle drama yapamayız. Tüm eleştirileri haklı buluyorum. Onlar ne deseler haklılar. Yorumlarında, eleştirilerinde haklılar. Ne deseler haklılar. Onlara katılmamız lazım. Kötü oynadık ve elendik. Ne deseler haklılar. Tüm eleştirileri haklı buluyorum. Ne diyorlarsa haklılardı. Çünkü iyi oynamadım. Hiçbirimiz iyi oynamadık. Drama yapamayız. Kötü oynadık, elendik. İnşallah bundan sonraki maçlarda telafi edebiliriz.”