Safiye Soyman, Seda Sayan'la sosyal medyada yaptığı photoshoplarla ilgili samimi itiraflarda bulundu. Safiye Soyman, "Biz photoshopları Seda'yla birlikte yapıyoruz. Ben yapıyorum aslında ona gönderiyorum. Bir de gülüyoruz. Gece ben saat 12'de yatağa yattığım zaman photoshop yapıyorum." dedi.

Safiye Soyman’ın beklenmedik çıkışı sonrası programda kahkahalar yükseldi. Sunucular ve konuklar ünlü sanatçının sözlerini esprili bir şekilde karşılayarak sohbeti daha da renklendirdi. Soyman’ın doğal tavırları ve samimi cevapları, sosyal medyada da kısa sürede paylaşım rekoru kırdı.

Ünlü sanatçının açıklaması yayınlanır yayınlanmaz sosyal medya kullanıcıları tarafından yorum yağmuruna tutuldu.

Birçok kullanıcı Soyman’ın neşeli ve dobra tavrını överken, bazıları da “Safiye Soyman yine güldürdü geçti” yorumlarında bulundu.

Sahne performansları, televizyon programları ve katıldığı etkinliklerle sık sık gündeme gelen Safiye Soyman, her açıklamasıyla magazin dünyasında adından söz ettirmeyi sürdürüyor.

Ünlü sanatçının bu son çıkışı da, onun doğal ve esprili karakterini bir kez daha gözler önüne serdi.

Yorumlar
Editör Hakkında