Gençlerbirliği Başkanı Haydar Arda Çakmak, Ankara Valiliği görevine atanan Yakup Canbolat’a hayırlı olsun ziyaretinde bulundu. Ankara Valiliğinde gerçekleştirilen görüşmede Çakmak, Canbolat’a yeni görevinde başarı dileklerini iletti.
Gençlerbirliği Kulübünden yapılan açıklamaya göre Başkan Haydar Arda Çakmak’a ziyarette, stadyumdan sorumlu yönetim kurulu üyesi Murat Kahramaner eşlik etti. Görüşmede Ankara’da sporun gelişimi, futbolun başkent için taşıdığı önem ve Gençlerbirliği’nin kent sporundaki yeri üzerine sohbet gerçekleştirildi.
ANKARA SPORU VE FUTBOLU KONUŞULDU
Ziyaret sırasında başkentin spor alanındaki mevcut durumu ve futbol kulüplerinin Ankara’nın tanıtımına sağladığı katkılar değerlendirildi. Ankara’nın köklü spor kulüplerinden biri olan Gençlerbirliği’nin faaliyetleri ve kentle kurduğu bağ da görüşmede ele alınan konular arasında yer aldı.
Başkan Haydar Arda Çakmak, Ankara Valiliği görevine başlayan Yakup Canbolat’a yeni döneminin hayırlı olması temennisinde bulunarak çalışmalarında başarı diledi. Vali Canbolat da gerçekleştirilen ziyaret dolayısıyla Gençlerbirliği heyetine teşekkür etti.

VALİ YAKUP CANBOLAT’A 06 NUMARALI FORMA
Görüşmenin sonunda Gençlerbirliği Başkanı Haydar Arda Çakmak, Ankara Valisi Yakup Canbolat’a kırmızı-siyahlı kulübün formasını takdim etti. Vali Canbolat için özel olarak hazırlanan formanın arkasında adı ve soyadı ile Ankara’nın plaka kodunu simgeleyen 06 numarası yer aldı.
Ziyaret, forma takdiminin ardından çekilen hatıra fotoğrafıyla sona erdi. Gençlerbirliği yönetiminin Ankara’daki kamu kurumlarıyla temaslarını sürdürmesi ve başkent sporuna ilişkin çalışmalar konusunda görüş alışverişinde bulunmaya devam etmesi bekleniyor.





