Konya Cihanbeyli Devlet Hastanesi’nde tıbbi sekreter olarak görev yapan Seher Çivi, kişisel sosyal medya hesabından hastaların kıyafetlerini ve giyim tarzlarını hedef alan bir paylaşım yaptı. Hastaların kılık kıyafeti üzerinden kurduğu aşağılayıcı ifadeler, kısa sürede sosyal medyada büyük bir tepki dalgasına dönüştü.

HASTALARI, GİYİMİ ÜZERİNDEN HEDEF ALDI
Tıbbi sekreter Seher Çivi, paylaştığı mesajda hastaları hedef alarak şu ifadeleri kullandı: "Sabah işe giderken bazen bir istek geliyor bana çok güzel giyinip makyajımı yapıp topuklu ayakkabılarımı giyip hastanenin koridorlarında tak tak topuk sesim duyuluyor. Bize muayene olmaya gelen hastaların kombinleri ile yıkılıyorum, tüm hevesim kırılıyor sonra formamı giyip geliyorum. Ahırdan çıkıp ayağında bir karış b*kla geleni gördüm ama tuvalet terliği ile gelen de ne bileyim."
"EŞİM BİLE OLSA ARKASINDA DURMAYACAĞIM"
Paylaşımın ardından gözler, aynı zamanda AK Parti Cihanbeyli İlçe Başkanı olan Ferhat Çivi’ye çevrildi. Eşinin paylaşımlarını "çirkin" ve "yakışıksız" olarak niteleyen Çivi, sosyal medya üzerinden "99-tqlf.webp" dosyasında da yer alan şu açıklamayı yaptı:
"KAMUOYUNUN BİLGİSİNE
Milletimize hizmet etmeyi kendisine şiar edinmiş bir davanın Cihanbeyli’deki bir neferi olarak sosyal medyada Seher Çivi tarafından yapılmış bu çirkin paylaşımı kabul etmem mümkün değil bunu ne bir insan olarak ne bir Müslüman olarak ne de Ak davanın bir neferi olarak kabul etmem mümkün değil o nedenle kamuoyunun bilmesini isterim ki bu yakışıksız paylaşımı yapan kişi eşim bile olsa arkasında durmayacağım bizzat bu konuda gereğinin yapılmasının takipçisi olacağım."
Çivi, açıklamasının devamında ise şu ifadelere yer verdi: "Bizim için içinde alınteri ve helal emek olan insanımızın gayreti kıymetlidir kıyafeti yada ayakkabısı değil o nedenle ayağındaki terliği de ayakkabısındaki kiri de verdiği emeğin simgesi kabul eder hürmet ederiz. Şekle ve dış görünüşe değil öze ve ferasetine kıymet veririz mücadelemiz bugüne kadar insanları dış görünüşle yargılayanlar ve kıyafetine göre değer verenlerle olduğu gibi bundan sonra da aynı inançla devam edecektir..."

İDARİ SORUŞTURMA BAŞLATILDI
Olayın büyümesi üzerine Konya İl Sağlık Müdürlüğü jet hızıyla devreye girdi. Müdürlükten yapılan yazılı açıklamada, "Cihanbeyli Devlet Hastanesi'nde görev yapan personelin sosyal medya paylaşımıyla ilgili gerekli idari inceleme ve soruşturma başlatılmış olup, süreç titizlikle yürütülmektedir" denildi. Cihanbeyli Devlet Hastanesi de resmi hesaplarından söz konusu soruşturmayı doğrulayan bir paylaşımda bulundu.


