21 Haziran sabahı yaşanan olayda belediye binası önünde saldırgan bir tavır sergileyerek köpeği ve görevlileri darp eden şüpheli, belediye avukatlarının suç duyurusu üzerine gözaltına alındıktan sonra tutuklanarak cezaevine gönderildi.

BELEDİYE ÖNÜNDE ÇİRKİN SALDIRI

Manisa'nın Salihli ilçesinde meydana gelen olay, kamuoyunda büyük tepki topladı. İddiaya göre, 49 yaşındaki K.T. isimli şahıs, sabah saatlerinde Salihli Belediyesi hizmet binası önünde, belediye tarafından bakılan ve "Gece" ismiyle tanınan köpeğe durup dururken tekme attı. Saldırganın bu tutumuna engel olmak isteyen güvenlik görevlileri de saldırıdan nasibini aldı.

A W732244 01

PERSONEL VE KÖPEĞE ŞİDDET

Köpeğe yönelik şiddetine müdahale eden güvenlik görevlilerine de fiziki saldırıda bulunan şahıs, arbede sonrası görevliler tarafından etkisiz hale getirildi. Olay yerine çağrılan polis ekiplerine teslim edilen şüpheli K.T., emniyetteki işlemlerinin tamamlanmasının ardından adliyeye sevk edildi. Yaşananlar, çevrede bulunan vatandaşlar ve belediye çalışanları tarafından tepkiyle karşılandı.

"BASİT YARALAMA" SUÇUNDAN TUTUKLANDI

Salihli Belediyesi avukatlarının yaptığı şikayet üzerine yargı süreci hızla işletildi. Savcılıktaki sorgusunun ardından mahkemeye sevk edilen şüpheli K.T., "basit yaralama" suçlamasıyla tutuklanarak cezaevine gönderildi. Adli makamların verdiği bu karar, kamu alanlarında görev yapan personele ve hayvanlara yönelik şiddet olaylarında caydırıcı bir emsal olarak görüldü.

Hasat zamanı korkutan yangın: 300 dönüm kül oldu!
Hasat zamanı korkutan yangın: 300 dönüm kül oldu!
İçeriği Görüntüle

SALİHLİ'DE TOPLUMSAL TEPKİ

Olayın ardından belediyeden yapılan ilk açıklamalarda, personele ve bakımı üstlenilen can dostlara yönelik bu saldırının kabul edilemez olduğu vurgulandı. Şüphelinin tutuklanması, Salihli kamuoyunda "huzuru bozanlara karşı hızlı müdahale" olarak değerlendirilirken, hayvan hakları savunucuları da olayın takipçisi olduklarını belirtti.

Kaynak: İHA