Mamak Belediyesi Spor Kulübü Boks Takımı sporcuları, Yıldızlar ve Üst Minikler Erkek-Kadın Türkiye Boks Şampiyonası Seçmeleri’nde elde ettikleri derecelerle Türkiye Şampiyonası’na katılma hakkı kazandı.
Seçmelere 7 sporcuyla katılan Mamak temsilcisi, organizasyonu 3 altın ve 3 gümüş madalyayla tamamladı. Alınan sonuçların ardından 6 sporcu, Türkiye Şampiyonası’nda mücadele etmeye hak kazandı.
MAMAKLI SPORCULAR 3 ALTIN MADALYA KAZANDI
Seçmelerde ringe çıkan Haydar Yiğit Çiğdem, Adem Ateş ve Hatice Ecrin Çiğdem, kendi yaş ve kilo kategorilerindeki karşılaşmaları başarıyla tamamladı. Üç sporcu da kategorilerinde birinci olarak altın madalyanın sahibi oldu.
Elde edilen derecelerle birlikte Haydar Yiğit Çiğdem, Adem Ateş ve Hatice Ecrin Çiğdem, Türkiye Şampiyonası biletini alan isimler arasında yer aldı.

3 SPORCU GÜMÜŞ MADALYAYA UZANDI
Mamak Belediyesi Spor Kulübü adına mücadele eden Çağatay Fidan, Yunus Emre Köse ve Yusuf Muhammet Ateş de seçmelerde finale kadar yükseldi. Sporcular, kategorilerinde ikinci sırayı alarak gümüş madalya kazandı.
Turnuvayı dereceyle tamamlayan Çağatay Fidan, Yunus Emre Köse ve Yusuf Muhammet Ateş de Türkiye Şampiyonası’nda Mamak’ı temsil etme hakkı elde etti. Böylece seçmelere katılan 7 sporcudan 6’sı şampiyonaya katılmaya hak kazandı.
TÜRKİYE ŞAMPİYONASI HAZIRLIKLARI SÜRÜYOR
Mamak Belediyesi Spor Kulübü Boks Takımı, seçmelerin ardından çalışmalarına ara vermeden devam ediyor. Türkiye Şampiyonası’nda ringe çıkacak sporcular, antrenörleri eşliğinde teknik, kondisyon ve dayanıklılık çalışmalarını sürdürüyor.
Mamak Belediyesi de ilçede sporun yaygınlaştırılması ve genç sporcuların desteklenmesi amacıyla kulüp bünyesindeki faaliyetlerine devam ediyor. Türkiye Şampiyonası’nda mücadele edecek 6 boksör, organizasyonda madalya kazanmak için hazırlıklarını sürdürecek.





