Montella'dan Dünya Kupası'na veda mesajı: "Onurumuz için oynadık"
Montella'dan Dünya Kupası'na veda mesajı: "Onurumuz için oynadık"
İçeriği Görüntüle

2026 FIFA Dünya Kupası D Grubu'ndaki son maçında ev sahibi ABD'yi 3-2 mağlup eden A Milli Futbol Takımı, turnuvaya galibiyetle veda etti. Karşılaşmanın ardından teknik direktör Vincenzo Montella ile milli futbolcular Orkun Kökçü ve Salih Özcan açıklamalarda bulundu.

Montella-15

MONTELLA: ONURUMUZ İÇİN OYNADIK

Karşılaşmanın ardından duygusal anlar yaşadığını belirten A Milli Futbol Takımı Teknik Direktörü Vincenzo Montella, son dakikada gelen galibiyet golünün takımın mücadele ruhunu ortaya koyduğunu söyledi.

Montella, "90+8'de Kaan'ın ve hepimizin sevinci, bir haftadır nasıl hazırlandığımızı gösteriyor. Bu takım bunu hak etmedi. Başkanımız ve futbolcularımız için iyi oldu. Herkes duygusallaştı, ben de. Onurumuz için oynadık, galibiyet önemliydi. Başardık ve mutluyuz" dedi.

"FUTBOLDA BAZEN OLMUYOR"

İlk 11 tercihine yönelik eleştirilere de yanıt veren İtalyan teknik adam, kadroya çağrılan tüm oyunculara güvendiğini vurguladı.

Montella, "Kimi çağırdıysak hepsi ilk 11 oyuncusu. Birinci dakikada gol yedik ama ne yaptığını bilen bir takım olmasaydık bu maçı çeviremezdik. Bunu herkese gösterdik. İlk iki maçta da bu ruhu gösterdik ama futbolda bazen olmuyor" ifadelerini kullandı.

Takıma yönelik eleştirilerin dozuna da değinen Montella, "Futbolcularımız bu kadar spesifik saldırıları hak etmedi. Tekrar ayağa kalkma günü" diye konuştu.

Orkun Kökçü'den manidar sözler: "Çok şey söylenebilir ama şimdi zamanı değil"

ORKUN KÖKÇÜ: HERKESİN ÖZ ELEŞTİRİ YAPMASI LAZIM

Karşılaşmada takımının ikinci golünü kaydeden Orkun Kökçü ise galibiyetin önemine dikkat çekti.

Milli futbolcu, "Bu maçta galibiyet almak önemliydi. Çünkü ortada onurumuz ve şerefimiz vardı. Onu kurtardık. Herkesin öz eleştiri yapması lazım. Bunu biz ve ülkemiz hak etmedi. Çok şey söylenebilir ama zamanı değil. Ülkemizi az da olsa sevindirebildiysek ne mutlu. Bu da bizim için önemli bir deneyim oldu. İnşallah daha nice Dünya Kupaları'na katılırız" değerlendirmesinde bulundu.

SALİH ÖZCAN: BU GALİBİYETE MECBURDUK

Deneyimli orta saha oyuncusu Salih Özcan da turnuvaya erken veda ettikleri için büyük üzüntü yaşadıklarını belirtti.

Salih Özcan, "Son maçımızda yüzümüzü göstermek istedik. Kendimize güveniyoruz, bu takım bunu hak ediyor. İlk iki maçı kaybettik ama bu maçta kendimize güvendik. Kazandık ve böyle dönüyoruz. Çok üzgündük, ilk elenen takımlardan olduk. Bu galibiyete mecburduk" ifadelerini kullandı.

Arda Güler'den eleştirilere yanıt: 'Ne söyleseler haklılar'

ARDA GÜLER'DEN ELEŞTİRİLERE YANIT: "NE SÖYLESELER HAKLILAR"

Arda Güler, A Milli Takım'ın ABD'yi 3-2 mağlup ettiği karşılaşmanın ardından konuştu.

Dikkat çeken açıklamalarda bulunan milli futbolcu şöyle konuştu:

"Maçtan önce moralimin bozuk olduğuna dair bir şeyler söylemişiniz sanırım. Tüm eleştiriler doğru. Ne söyleseler haklılar.

Çünkü ben iyi oynamadım. Hiçbirimiz ilk 2 maçta iyi oynamadık. Drama yapamayız. Kötü oynadık ve elendik. İnşallah bundan sonra telafi ederiz."

A Milli Takım, ABD karşısında aldığı 3-2'lik galibiyete rağmen grubu 3 puanla son sırada tamamlayarak 2026 FIFA Dünya Kupası'na grup aşamasında veda etti.

Kaynak: HABER MERKEZİ