Japon otomotiv devi, 2007’den bu yana ürettiği R35 GT-R’nin üretimini resmen sonlandırdı. Toplamda 48 bin adet üretilen model, özel bir törenle banttan inen son araçla veda etti. Üretim hattından çıkan son R35, Midnight Purple rengiyle öne çıkan T-Spec versiyonu oldu. Bu özel model, 565 beygir gücündeki çift turbo V6 motoru, hafif alaşımlı jantları ve GT-R tarihine selam gönderen renk seçenekleriyle seriye yakışan bir kapanış yaptı.

GT-R’NİN UNUTULMAZ MİRASI
GT-R adı her nesilde farklı bir karaktere büründü. İlk nesil “Hakosuka” klasik sedan çizgileriyle dikkat çekerken, R32 Skyline 1980’lerin sonunda pistlerde “Touring” otomobillerinin korkulu rüyası oldu. R34 ise son manuel vitesli GT-R olarak “Fast and the Furious” serisiyle hafızalara kazındı.
R35 sadece sokaklarda değil, yarış pistlerinde de adını altın harflerle yazdırdı. Japonya’nın en prestijli serisi Super GT’de beş kez GT500, üç kez de GT300 şampiyonluğu kazandı. Nürburgring’deki performansıyla da Porsche’ye defalarca meydan okudu.




