Fenerbahçe’nin Şampiyonlar Ligi 3. Eleme Turu rövanşında Feyenoord’u 5-2 mağlup ettiği tarihi gecede, sahneye çıkan isimlerden biri de Jhon Duran oldu. Attığı golle takımına katkı sağlayan Kolombiyalı yıldız, karşılaşmanın 60. dakikasında yaşadığı sakatlıkla kısa süreli panik yaşattı. Ancak maç sonunda yaptığı açıklamayla taraftarların yüreğine su serpti.
“İlk golüm, ailemin önünde geldi; mutluyum”
Maç sonrası EXXEN’e konuşan Duran, Kadıköy’deki ilk golünü ailesinin önünde atmanın gururunu yaşadığını belirtti:
“Gerçekten çok mutluyum. Taraftarın önünde ilk golümü attığım için keyifliyim. Ailem buradaydı, bu daha da özel yaptı.”
Sakatlık sonrası ilk açıklama: “Korkulacak bir şey yok”
- dakikada yerini Anderson Talisca’ya bırakan Duran, yaşadığı sakatlık hakkında da net konuştu:
“Sakatlığımla ilgili endişelenecek bir şey yok.”
Bu açıklamasıyla hem teknik heyeti hem de taraftarları rahatlattı.
En-Nesyri ile güçlü uyum: “Ona borçlandım”
Sahada Youssef En-Nesyri ile gösterdiği uyum dikkat çeken Duran, takım arkadaşına da övgü dolu sözler söyledi:
“En-Nesyri kaliteli ve zeki bir oyuncu. Bana asist yaptı, ona borçlandım. Bunu ödemem gerekiyor.”
Jose Mourinho hakkında: “Kariyerimin en iyisi”
Teknik direktör Jose Mourinho ile çalışmaktan dolayı duyduğu memnuniyeti de dile getiren genç golcü, “21 yaşındayım ama kariyerimde çalıştığım en iyi teknik adam. Desteğini hissediyorum.” diyerek Mourinho’ya olan güvenini açıkça ortaya koydu.
Gözler şimdi Benfica maçında
Play-off turuna yükselen Fenerbahçe, Devler Ligi yolunda son engel olan Benfica karşılaşmasına odaklanmış durumda. Duran’ın sakatlığının ciddi olmaması, Jose Mourinho’nun hücum hattında elini güçlendirmeye devam edecek.





