Türkiye Basketbol Federasyonu (TBF) Disiplin Kurulu, Türkiye Sigorta Basketbol Süper Ligi play-off final serisinin ilk maçında yaşanan olaylar nedeniyle Fenerbahçe Beko’ya 210 bin lira para cezası verdi.
Kuruldan yapılan açıklamada, Fenerbahçe Beko ile Beşiktaş Fibabanka arasında oynanan mücadelede salon ve seyirci kaynaklı olaylar ile taraftarların gerçekleştirdiği çirkin ve kötü tezahüratların gerekçe gösterildiği belirtildi.
Öte yandan, Beşiktaş Kulübü de aynı maç sonrası kulübün resmi internet sitesinde yayımlanan sportmenliğe aykırı açıklamalar nedeniyle 140 bin lira para cezası aldı.
Beşiktaş yönetim kurulu üyesi Özkan Arseven’e de sportmenliğe aykırı açıklamaları sebebiyle 120 bin lira para cezası verildiği bildirildi.
Disiplin Kurulu kararlarının ilerleyen süreçte sporda fair-play ruhunun güçlendirilmesi adına önemli bir uyarı niteliği taşıdığı vurgulandı.




