Maç sonrası değerlendirmelerde bulunan Arjantinli teknik adam, kamuoyundaki algıya dikkat çekerek, “Türkiye turnuvadan gidiyor, ben mi yanlış anlıyorum ama sanki biz eve dönüyormuşuz da Türkiye turnuvada kalıyormuş gibi bir hava var bunu anlamıyorum.” ifadelerini kullandı.
“GRUPTAN BİRİNCİ ÇIKTIK AMA KUTLANMADIK”
Pochettino, zorlu bir grubu lider tamamlamalarına rağmen yeterince takdir görmediklerini belirtti. “Şu ana kadar kimse bizi zor bir grupta birinci bitirdiğimiz için kutlamadı” diyen deneyimli teknik adam, elde edilen başarının göz ardı edilmemesi gerektiğini söyledi.
“KARŞIMIZDA ELENMİŞ BİR TAKIM VARDI AMA…”
Türkiye’nin turnuva dışında kalmasına rağmen iyi bir performans sergilediğini ifade eden Pochettino, maçın genel değerlendirmesini şöyle yaptı:
“Karşımızda elenmiş bir takım vardı ama olay sadece bundan ibaret değil. Bu bir turnuva ve biz hedeflerimizi gerçekleştirdik.”
“TÜM BEKLENTİLERİ İYİ YÖNETTİK”
Takımının performansından memnun olduğunu dile getiren Pochettino, hedeflerine adım adım ulaştıklarını vurguladı. “Bu gruptan birinci çıktık. Tüm beklentileri iyi yönettik. Önceliğimiz turnuvaya katılmaktı, sonra gruptan çıkmaktı ve bunu başardık.” ifadelerini kullandı. Pochettino, oyuncularının gelişiminden memnun olduğunu belirterek, “Şu an çok daha iyi bir ekibiz. Birçok oyuncu ilk kez sahaya çıktı ve olumlu sinyaller verdik.” dedi.
“ÖNEMLİ OLAN ŞAMPİYON OLMAK”
Turnuvadaki hedeflere de değinen Pochettino, asıl amacın uzun vadeli başarı olduğunu vurguladı. "Şu ana kadar kimse bizi zor bir grupta birinci bitirdiğimiz için kutlamadı." sözlerini kullanan Pochettino, "Oyuncuları, personeli ve taraftarları tebrik ediyorum çok zor bir grupta birinci çıktık. İnsan her zaman öğreniyor, bugün pek çok olumlu şey gördük. Pek çok oyuncu sahaya ilk kez çıktı, şu an bence çok daha iyi bir ekibiz. Tarihe geçmek için üç maçı kazanmak değil Dünya Kupası'nı kazanmak gerek. Üç maçı kazanıp kazanamamak o kadar önemli değil, önemli olan bir sonraki aşamaya geçip ilerlemek. Gayet iyi oynadık, derinliği olan bir takım olduğumuzu da ispat ettik ama Türkiye 3 puan aldı." değerlendirmesinde bulundu.

ABD’Lİ KULLANICIDAN TÜRKİYE’YE DİKKAT ÇEKEN YORUM
ABD’li bir sosyal medya kullanıcısı, Türkiye’nin maç sonrası yaşadığı sevinç görüntülerine tepki göstererek dikkat çeken bir paylaşım yaptı. “Türkiye neden kutlama yapıyor? Son düdük çaldığında bavullarınızı toplayıp gidiyorsunuz.” ifadelerini kullanan kullanıcı, maçın ardından oluşan atmosferi eleştirdi. Paylaşım kısa sürede sosyal medyada gündem olurken, bazı kullanıcılar ifadeleri sert bulurken bazıları ise sporun doğası gereği bu tür tepkilerin normal olduğunu savundu.





