Yabalı, yapılan denetimlerde herhangi bir olumsuzluk tespit edilmediğini belirterek kampanyasına devam ettiğini söyledi.
Sivas’ta lokanta işletmeciliği yapan Selahattin Yabalı, yaklaşık üç yıl önce başlattığı uygun fiyatlı lahmacun kampanyasının ardından art arda şikayetlerle karşı karşıya kaldığını iddia etti. Uygun fiyata ürün sattığı için hedef alındığını savunan Yabalı, buna rağmen kampanyasını sürdürdüğünü ifade etti.

“UCUZ SATIYOR, AT ETİ KULLANIYOR DİYE ŞİKAYET EDİLDİK”
15 yıldır gıda sektöründe hizmet verdiğini belirten Yabalı, iş yerinin mülkiyetinin kendisine ait olduğunu ve kira ödemediğini söyledi. Üç yıl önce başlattıkları kampanya ile vatandaşlara kaliteli ve uygun fiyatlı ürün sunmaya çalıştıklarını dile getiren Yabalı, son dönemde peş peşe yapılan şikâyetler nedeniyle mağdur olduklarını öne sürdü.
Lahmacunun birçok işletmede 200 ila 300 TL arasında satıldığını, kendilerinin ise 50 TL'den satış yaptığını belirten Yabalı, CİMER’e “ucuz satıyor”, “at eti kullanıyor” ve “menüsü bulunmuyor” şeklinde şikayetlerde bulunulduğunu iddia etti.
“TÜM ÜRÜNLERİMİZ FATURALI VE KALİTELİ”
Kullandıkları tüm ürünleri faturalı şekilde temin ettiklerini ve kaliteli malzeme kullandıklarını vurgulayan Yabalı, satışını yaptıkları ürünlerin arkasında olduklarını söyledi. Tedarik zincirlerinin belli olduğunu kaydeden Yabalı, isteyen herkesin iş yerini kontrol edebileceğini ve ürünleri gönül rahatlığıyla tüketebileceğini ifade etti.
“HEM KAZANIYORUZ HEM VATANDAŞA UYGUN FİYAT SUNUYORUZ”
Yabalı, uyguladıkları fiyat politikasına rağmen kazanç elde ettiklerini belirterek, “Biz bu şekilde kazanabiliyorsak başkaları neden kazanamıyor bilmiyorum” dedi. Amaçlarının halka hizmet etmek ve vatandaşlara uygun fiyatlı ürün sunmak olduğunu ifade eden Yabalı, kendilerine yönelik karalama yapıldığını düşündüğü kişileri vicdanlarıyla baş başa bıraktığını söyledi.




