Cengiz ORTATAŞ / ÖZEL HABER

2018'de Ankara 19 Mayıs Stadyumunun yıkılmasının ardından başkentin iki köklü takımı MKE Ankaragücü ve Gençlerbirliği'nin yeni adresi Etimesgut ilçesindeki Eryaman Stadyumu oldu. 2019 yılında açılan stadyum henüz çok yeni sayılmasına rağmen 19 Mayıs Stadyumunun yerine yeni ve modern bir stadyum yapılıyor oluşu, Eryaman Stadyumuna ne olacağı sorusunu beraberinde getirdi.

Eryaman Stadyumu-1

"GENÇLERBİRLİĞİ ŞEHRİN EN BÜYÜK STADYUMUNDA OYNAMAK İSTER"

Stadyumun inşaatında önemli bir aşamanın geride bırakılmasının ardından soru işaretleri yeniden arttı. Söz konusu merak edilen durum ile ilgili Gençlerbirliği Basın Sözcüsü Hakan Kaynar ve MKE Ankaragücü Basın Sözcüsü Cem Koçyiğitoğlu Turkinform.com'dan Cengiz Ortataş'a özel açıklamalarda bulundu.

Hakan Kaynar Gençlerbirliği

Mert Hakan Yandaş’ın itirazına Tahkim Kurulu’ndan yeni açıklama
Mert Hakan Yandaş’ın itirazına Tahkim Kurulu’ndan yeni açıklama
İçeriği Görüntüle

Gençlerbirliği Basın Sözcüsü Hakan Kaynar "Stadyumun gelecek sene 29 Ekim'de biteceğine dair bir bilgiye sahibiz. Tabiki Gençlerbirliği Süper Lig'de başkenti, Ankara'yı temsil eden bir takım olarak şehrin en büyük stadyumunda oynamak ister" dedi.

Stadyumların bakanlığa ve bakanlığa bağlı müdürlüğe ait olduğunun altını çizen Kaynar "Ankara'da yeni yapılan stadyumla alakalı bir taraftan çok net bir bilgide yok. Milli maçlar için yapıldığı da söyleniyor. Ben bu kadar büyük bir yatırımın senede bir kaç defa kullanılmak için yapıldığını zannetmiyorum. Devlet, tamamlandığında her iki haftada bir o yapının görünmesini deneyimlenmesini ister. Gençlerbirliği de buna vesile olacak şehirdeki tek takım gibi görünüyor" diye söyledi.

Cem Koçyiğitoğlu-1

"KESİNLİKLE YENİ STADYUMU İSTİYORUZ"

MKE Ankaragücü Basın Sözcüsü Cem Koçyiğitoğlu ise kulüp olarak 19 Mayıs Stadyumuna geçip geçmeme konusundaki düşüncelerini "Biz Ankaragücü olarak kesinlikle yeni stadyumda, 19 Mayıs Stadyumunda oynamak istiyoruz, net" sözleriyle ifade etti.

Muhabir: Cengiz Ortataş