Vali Çeber, Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı desteğiyle yapılan düzenlemeler kapsamında sanayi bölgelerinde toplu konut yapılmasına imkan tanıyan mevzuat değişikliklerinin sağlandığını aktardı. Bu uygulamanın ilk kez Gaziantep'te hayata geçirileceğini bildirdi.

OGD ödüllerinde zirvenin sahibi belli oldu: Türkiye’de Yılın Otomobili Renault Clio!
OGD ödüllerinde zirvenin sahibi belli oldu: Türkiye’de Yılın Otomobili Renault Clio!
İçeriği Görüntüle

ŞAHİN: KOORDİNASYON ANKARA İLE GÜÇLÜ ŞEKİLDE YÜRÜTÜLÜYOR

Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin, sürecin Ankara ile güçlü bir koordinasyon içinde ilerlediğini belirtti. Bakanlar ve milletvekillerinin katkılarıyla projelerin hızla çözüme kavuştuğunu söyleyen Şahin, Gaziantep’in hızlı büyümesine dikkat çekerek ihtiyaçların karşılanmasının önemini vurguladı.

GÜL: UZUN SÜREDİR BEKLENEN ADIM ATILDI

AK Parti Grup Başkanvekili Abdülhamit Gül, kamu çalışanları için uzun süredir beklenen konut projesinde önemli bir adım atıldığını ifade etti.

PROTOKOL TÖRENİNE GENİŞ KATILIM

Valilikte gerçekleşen imza törenine, AK Parti Gaziantep Milletvekilleri Eyüp Özkeçeci, İrfan Çelikaslan, Derya Bakbak ve Mesut Bozatlı ile Büyükşehir Belediyesi Konut Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Haz katıldı. Vali Kemal Çeber ve Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin, hazırlanan protokolü imzaladı.

Kaynak: HABER MERKEZİ