Gündem

Köfteci Yusuf’tan döner aldı, içinden çıkanlar şoke etti!

İstanbul Eyüpsultan’da Köfteci Yusuf şubesinde yemek yiyen bir ailenin sipariş ettiği dönerin içinden çivi çıktığı iddiası üzerine Tüketici Hakem Heyeti’ne başvuru yapıldı. Olayla ilgili fiş, adisyon ve fotoğraflar delil olarak sunuldu.

Restoran zinciri Köfteci Yusuf, İstanbul’un Eyüpsultan ilçesinde bulunan Biz Cevahir Haliç AVM’deki şubesinde yaşandığı öne sürülen olayla yeniden gündeme geldi. İddiaya göre, ailesiyle birlikte restorana giden bir vatandaş, sipariş edilen dönerin içinden metal bir çivi çıkması üzerine resmi başvuruda bulundu.

DÖNERİN İÇİNDEN METAL ÇİVİ ÇIKTI İDDİASI

Gıda Bülteni’nde yer alan habere göre, Önder Çok, eşi ve 3 yaşındaki kızıyla birlikte Köfteci Yusuf’a gitti. Sipariş edilen döneri yemek üzere oldukları sırada, tabağın içinde ince bir metal çivi fark edildi. Durumun fark edilmesiyle aile büyük şaşkınlık yaşadı.

“ŞUBE MÜDÜRÜ ADİSYONU VERMEDİ” İDDİASI

Önder Çok, yaşanan olayın ardından şube müdürünü çağırdıklarını belirterek, adisyonun ve tabağın alındığını, kendilerine geri verilmediğini öne sürdü. Çok, şube yönetiminin önce ikram teklifinde bulunduğunu, ancak bu teklifleri kabul etmediklerini ifade etti.

“YANIMIZDA 3 YAŞINDA ÇOCUĞUMUZ VARDI”

Olay sırasında yanlarında küçük çocuklarının bulunduğunu belirten Çok, yaşadıkları endişeyi dile getirdi. Ailenin, döneri çocuğun yememiş olmasının büyük bir riskin önüne geçtiği düşüncesiyle hareket ettiği aktarıldı.

ALO 174 VE TÜKETİCİ HAKEM HEYETİ’NE BAŞVURU

Önder Çok, olayın ardından Alo 174 Gıda Hattı’na ihbarda bulunduğunu ve denetim yapılacağının kendisine bildirildiğini söyledi. Ancak daha sonra Eyüpsultan Tüketici Hakem Heyeti’ne de başvurduklarını açıkladı.

DELİL OLARAK FOTOĞRAF VE FİŞ SUNULDU

Tüketici Hakem Heyeti’ne yapılan başvuruda uyuşmazlık bedelinin 460 TL olarak belirtildiği, fiş, adisyon ve dönerin içinden çıktığı iddia edilen çivinin fotoğraflarının dosyaya eklendiği öğrenildi. Başvuruda ayrıca restoranın kamera kayıtlarının incelenmesi talep edildi.

“GIDA GÜVENLİĞİ İHLALİ” VURGUSU

Başvuru dilekçesinde, söz konusu yabancı cismin ciddi bir hijyen ve gıda güvenliği ihlali oluşturduğu ifade edildi. Aile, yaşanan olay nedeniyle maddi ve manevi zarar gördüklerini belirterek, ayıplı hizmet kapsamında ücret iadesi ve uygun görülecek tazminat talebinde bulundu.