Gençlerbirliği'nin eski teknik direktörü Eroğlu Milli Takım'ı değerlendirdi
Gençlerbirliği'nin eski teknik direktörü Eroğlu Milli Takım'ı değerlendirdi
İçeriği Görüntüle

Kültür ve Turizm Bakanlığı, Ankara’daki merkez teşkilatında görevlendirmek üzere 6 sözleşmeli büro personeli alımı yapacağını duyurdu. Başvurular 24-28 Kasım tarihleri arasında Kariyer Kapısı üzerinden yapılacak ve adayların KPSS puan sıralamasına göre değerlendirme yapılacak. Lisans mezunu adaylar, belirlenen bölümlerden başvuru şartlarını sağlamaları halinde büro personeli kadrosuna başvuruda bulunabilecek.

KÜLTÜR VE TURİZM BAKANLIĞI, BÜRO PERSONELLERİ ALACAK

Kültür Ve Turizm Bakanlığı, Ankara’da Büro Personelleri Alıyor! İşte Başvuru Şartları1

Kültür ve Turizm Bakanlığı, Ankara’daki merkez teşkilatında görev yapacak 6 sözleşmeli büro personeli alacağını duyurdu. Başvurular 24-28 Kasım tarihleri arasında Kariyer Kapısı üzerinden yapılacak. Adayların KPSS’den en az 70 puan almış olmaları gerekiyor.

HANGİ BÖLÜMLERDEN MEZUN OLMAK GEREKİYOR?

Başvuru yapacak adayların lisans düzeyinde eğitim veren aşağıdaki bölümlerden mezun olması gerekiyor:

  • İktisat
  • İşletme
  • Maliye
  • Muhasebe
  • Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri
  • Kamu Yönetimi veya Siyaset Bilimi ve Kamu Yönetimi
  • İstatistik

BAŞVURU ŞARTLARI VE KOŞULLAR NE?

Adaylarda aranan genel şartlar şunlar:

  • 18 yaşını doldurmuş olmak
  • KPSS’den 70 ve üzeri puan almak
  • Görevini yapmasına engel bir sağlık sorununun olmaması
  • Vardiyalı çalışmaya engel durumun bulunmaması

BAŞVURULAR NASIL YAPILACAK?

Başvurular sadece Kariyer Kapısı üzerinden online olarak alınacak. Yazılı veya sözlü sınav yapılmayacak; KPSS puan sıralaması esas alınacak.

Kaynak: Haber Merkezi