İstanbul'un Şişli ilçesinde dün akşam saatlerinde yaşanan olay, kent güvenliği tartışmalarını yeniden gündeme taşıdı. Büyük Şişli Otoparkı'nın önünde yürüyen Aysel Huzaynzade'nin önü, tanımadığı bir kişi tarafından kesildi. İddiaya göre şahıs, genç kadını boş otopark alanına götürmeye çalışırken, "Bu tarafa doğru yürü, yoksa seni öldürürüm" diyerek tehditte bulundu. Yaşadığı korku dolu anları anlatan Huzaynzade, olayın ardından güvenlik kamerası görüntülerini izlediğinde yaşadığı tehlikenin boyutunu daha net gördüğünü söyledi.

"TANIMADIĞIM BİR ŞAHIS YANIMA GELDİ"

Yaşadıklarını ayrıntılarıyla anlatan Aysel Huzaynzade, olayın tamamen sıradan bir yürüyüş sırasında başladığını ifade etti. Huzaynzade, "Eve doğru yürürken sokağa girdim. Sokaktayım, karşı kaldırımda birisi yürüyor. Tanımadığım, hayatımda hiç görmediğim bir şahıs yürüyor. Biraz yürüdükten sonra yanıma geldi. Laf atmaya başladı; işte 'çok güzelsin' bilmem ne gibi sözlü saldırılarda bulundu" dedi.

Şahsın sözleri karşısında tepki gösterdiğini belirten genç kadın, "Ben, 'Gitmezsen polis çağıracağım' dedim. 'Ha yok yok, çağırma' diye böyle bir irkildi orada, geri çekildi. Ben hızlı hızlı yürümeye devam ediyorum ama peşimden geliyor" ifadelerini kullandı.

İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Cemil Tugay yeni partisini açıkladı
İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Cemil Tugay yeni partisini açıkladı
İçeriği Görüntüle

METAL SESİ DUYUNCA HIZLANDI

Kendisini asıl endişelendiren detayın peşinden gelen metal sesi olduğunu belirten Huzaynzade, olay anında ciddi korku yaşadığını söyledi. "Yürürken cebinde, bilmiyorum anahtarlık da olabilir veya bıçak da olabilir, bilmiyorum ama bir metal sesi, birbirine sürtünen bir metal sesi duyuyorum. Dolayısıyla peşimde olduğunu anlıyorum ve hızlı hızlı yürümeye başlıyorum" diyen genç kadın, olayın etkisinden uzun süre çıkamadığını anlattı.

"GÖRÜNTÜLERİ İZLEYİNCE DAHA DA ŞOK OLDUM"

Olayın ardından güvenlik kamerası kayıtlarını inceleme fırsatı bulduğunu belirten Huzaynzade, yaşadığı korkunun görüntülere yansıdığını söyledi. "Ben, içinde bulunduğumda ne kadar ürkütücü bir görüntü olduğunu anlamadım tabii ki; bir de şoktaydım. İzleyince daha da şok oldum. 'Ne yaşamışım?' diye düşündüm" sözleriyle yaşadığı psikolojik sarsıntıyı anlattı.

"DEVRİYE EKİBİ BİLE GELMEDİ"

Olay sonrasında emniyet birimleriyle yaptığı görüşmeyi de aktaran Huzaynzade, güvenlik kamerası kayıtlarının hazır olduğunu söylemesine rağmen olay yerine herhangi bir ekibin yönlendirilmediğini öne sürdü.

Genç kadın, "Memur telefonda bana şunu söyledi; olayı sordu, anlattım. Dedim, 'Görüntüler şu anda var ve otopark görevlileri görüntüyü paylaşmak istiyorlar, zaten veriyorlar.' Bana dediği şey şu; 'Siz Mecidiyeköy'de bulunan Şişli Emniyet Müdürlüğüne gideceksiniz, orada Aile İçi Şiddet Suçları Birimi gibi bir birim var, oraya gidip şikâyette bulunacaksınız' dedi" ifadelerini kullandı.

Duruma tepki gösterdiğini belirten Huzaynzade, "Dedim, 'Ama bu kadar mı? Şu an görüntü falan da var elimizde. Gelmeyecek mi kimse?' 'Yok' dedi. 'Bunun için oraya gitmeniz gerekiyor' dedi. Kapattı. Gelmedi yani, devriye ekibi bile gelmedi" sözleriyle yaşadıklarını anlattı.

Şişli'de sokak ortasında yaşanan olayla ilgili genç kadının şikayet sürecini başlattığı öğrenildi. Olay anına ilişkin güvenlik kamerası görüntülerinin ise incelemeye alındığı belirtildi.

Kaynak: HABER MERKEZİ