A Milli Futbol Takımı, 2026 FIFA Dünya Kupası D Grubu’ndaki üçüncü ve son maçında 26 Haziran Cuma günü ABD ile karşı karşıya gelecek. Los Angeles’ta oynanacak karşılaşma, Türkiye saatiyle 05.00’te başlayacak.

Milli Takım’a destek vermek amacıyla Los Angeles’a gelen Türk taraftarlar, ABD karşılaşması öncesinde değerlendirmelerde bulundu. Ay-yıldızlı ekibin Avustralya ve Paraguay karşısında aldığı yenilgiler nedeniyle turnuvaya veda etmesinden dolayı üzgün olduklarını belirten taraftarlar, organizasyonun galibiyetle tamamlanmasını istedi.

TARAFTARLARDAN KADRO TERCİHLERİNE ELEŞTİRİ

Taraftar alanında konuşan bir futbolsever, Milli Takım’daki bazı oyuncuların farklı mevkilerde görevlendirildiğini savunarak, “Kendi pozisyonlarında güçlü oyuncuların farklı pozisyonlara konulması sonucunda bir başarışızlık olduğunu düşünüyorum. Bundan önce gereksiz bir şekilde umutlandık. Villa yapacağız şunu vereceğiz gibi şeyler söylendi. Bu sefer kesin bizim gözüyle bakıldı. Ego şişkinliğinin etkisiyle oyuncuların oyuna yeterince fokuslanmadığını düşünüyorum. 3. maç formalite olacak ama yine de buradayız. Umarım bir sonraki maçta bize bir gol sevinci yaşattırırlar” dedi.

Bir başka taraftar ise takımın karşılaşmalarda daha sabırlı olması gerektiğini belirterek, “Aslında biraz sabırlı olmamız gerekiyordu. Hırslı bir şekilde saldırdık rakip takım da bunu çok iyi kullandı. Sakin bir şekilde gelip golü attılar bu bizim için üzücü bir sonuç oldu. Birlik olmak için çok uğraştık. Çıkamamış olsak da en azından bir galibiyetle ayrılmak istiyoruz” ifadelerini kullandı.

“MİLLİ FORMAYI TAŞIYAN HER MAÇIN AYRI BİR DEĞERİ VARDIR”

İlk iki maçın kaybedilmesine rağmen futbolculara sahip çıkılması gerektiğini vurgulayan bir taraftar, “Evet kaybettik ama olsun. Takım bizim takımımız, bizim çocuklarımız, bizim evlatlarımız. Devam edeceğiz. ABD maçını alacaklar, güveniyorum” şeklinde konuştu.

Turnuvanın galibiyetle tamamlanması gerektiğini dile getiren başka bir taraftar da, “İki maçı kaybettik ve turnuvaya veda ettik. ABD karşısında prestij için kazanmamız lazım. Milli formayı taşıyan her maçın ayrı bir değeri vardır. Sahada mücadelemizi en iyi şekilde vermeliyiz. Turnuvayı galibiyetle tamamlamak zorundayız. Bunu 80 milyona borçluyuz” dedi.

25 yıldır ABD’de sporu takip ettiğini belirten bir Türk taraftar ise ilk iki karşılaşmada yapılan hatalara dikkat çekerek, “İlk maçı da ikinci maçı da benzer nedenlerden kaybettik. Kaybetme nedenimiz dersimizi iyi çalışmamak. Avustralya’yı ve Paraguay’ı küçümsedik” diye konuştu.

TÜRK TARAFTARLAR DESTEĞİNİ SÜRDÜRECEK

Milli Takım’ı desteklemek için taraftar alanına gelen bir kadın taraftar, “Gönül isterdi ki çok farklı bir sonuçla devam etsinler. Kazanmak kadar kaybetmek de var ama biz milli takımımızın her zaman yanındayız, destekçisiyiz. ABD maçında elimizden geleni yapacağız ve kazanacağız” ifadelerini kullandı.

ABD maçını taraftar alanında takip edeceklerini belirten bir başka futbolsever ise, “Geleceğe umutla bakıyoruz. ABD maçını heyecanla bekliyoruz. Bu taraftar alanında hem Türk hem yabancı misafirlerimizle maçı izleyeceğiz ve keyfini çıkaracağız. Baklavalarımız, simitlerimiz, çaylarımız, kahvelerimiz ve Türk müziğimizle beraber. Turnuvaya devam edemediğimiz için üzgünüm ama içinde Türkiye olan her şeyin yanındayız ve destekçisiyiz” dedi.

Muhabir: Görkem Çayan