İçişleri Bakanlığı'nın koordinesinde İzmir ve Aydın emniyet birimlerinin ortaklaşa yürüttüğü titiz çalışma, 18 yıllık kayıp dosyasını cinayet dosyasına dönüştürdü. Teknik takip, iletişim analizleri ve saha araştırmaları sonucunda Naciye A.'nın planlı bir cinayete kurban gittiği belirlenirken, gözaltına alınan şüphelilerin emniyetteki işlemleri devam ediyor.
18 YILLIK KAYIP DOSYASI YENİDEN AÇILDI
2008 yılından beri Koçarlı ilçesinde kayıp olarak aranan Naciye A.'nın dosyası, emniyet birimlerinin "soğuk dosya" çalışmaları kapsamında tekrar gündeme alındı. İzmir İl Emniyet Müdürlüğü Kayıp Şahıslar Büro Amirliği ve istihbarat birimlerinin aylar süren çalışması, olayın arkasındaki karanlık noktaları aydınlattı.

PLANLI CİNAYETİN İZİ SÜRÜLDÜ
Elde edilen deliller, Naciye A.'nın tesadüfen değil, planlı bir şekilde öldürüldüğünü gösterdi. Ekiplerin yürüttüğü teknik ve fiziki takip süreçleri neticesinde, cinayetin Karabağlar'da işlendiği ve naaşın Torbalı'ya bırakıldığı tespit edildi. Bu bulgular üzerine düğmeye basan ekipler, İzmir merkezli olarak İstanbul ve Aydın'ı da kapsayan eş zamanlı bir operasyonla 7 kişiyi yakaladı.
BÖLGELER ARASI OPERASYON
Soruşturmanın geniş çaplı olması, cinayetin organize bir yapı tarafından işlenmiş olabileceği ihtimalini güçlendiriyor. İzmir, İstanbul ve Aydın illerine yayılan operasyon, faili meçhul dosyaların çözülmesine yönelik emniyet teşkilatının kararlılığını bir kez daha gözler önüne serdi. Gözaltına alınan 7 şüphelinin, cinayetle doğrudan veya dolaylı yollarla ilişkili olduğu öne sürülüyor.




