Nuray Sayarı, geçtiğimiz haftalarda 55 yaşında ikiz bebek beklediğini açıklamasının ardından bu kez üzücü bir gelişmeyle gündeme geldi. 2025 yılının Ağustos ayında Ahmet Destan ile evlenen Sayarı'nın, bir süre önce kamuoyuyla paylaştığı ikiz bebeklerini kaybettiği öğrenildi. Ünlü astrologun sosyal medya hesabından yaptığı paylaşım da yaşanan gelişmeyi doğruladı.

İKİZ BEBEK BEKLEDİĞİNİ AÇIKLAMIŞTI
2025 yılının Ağustos ayında Ahmet Destan ile evlenen Nuray Sayarı, birkaç ay önce 55 yaşında ikiz bebek beklediğini duyurmuştu. Sayarı, yaptığı açıklamada "Allah'a sonsuz şükürler olsun. Allah ol der ve olur. Künfeyekün" ifadelerini kullanmıştı.

KÖTÜ HABERİ SOSYAL MEDYADAN PAYLAŞTI
İkiz bebeklerine kavuşmak için gün sayan Nuray Sayarı ile Ahmet Destan'ın, bebeklerini kaybettiği öğrenildi. Sayarı, sosyal medya hesabından serum takılan kolunun fotoğrafını paylaşarak "Rabbimin hikmetinden sual olmaz" ifadelerine yer verdi.

İLK EVLİLİĞİNDEN İKİ ÇOCUĞU BULUNUYOR
Nuray Sayarı'nın ilk evliliğinden iki çocuğu bulunduğu da öğrenildi. Sayarı'nın yaşadığı kaybın ardından yaptığı paylaşım kısa sürede gündem oldu.





