Kaza, Ankara’nın Yenimahalle ilçesi Yeni Batı Mahallesi Fatih Sultan Mehmet Bulvarı , Şaşmaz Kavşağı mevkiinde meydana geldi.
ANKARA’DA FECİ KAZA
Edinilen bilgilere göre; EGO Genel Müdürlüğüne bağlı 505 numaralı Sincan–Sıhhiye hattında hizmet veren 06 GAF 410 plakalı otobüs sürücüsü, önüne aniden çıkan 06 BG 0864 plakalı ticari araç ile çarpıştı.
OTOBÜS DEHŞETİ YAŞATTI
Çarpışmanın etkisiyle otobüs sürücüsü direksiyon hakimiyetini kaybederken, önce yol kenarında bulunan ağaca ardından ise yayaya çarparak anca durabildi. Kazada, bir kişi yaşamını yitirirken, 9 kişi yaralandı.
9 KİŞİ YARALANDI
Çevredeki vatandaşların ihbarı üzerine olay yerine 112 Acil Sağlık ve polis ekipleri sevk edildi. Bölgeye gelen sağlık ekiplerinin ilk müdahaleleri sonucunda yaralılar, ambulanslarla hastaneye kaldırıldı.
İNCELEME BAŞLATILDI
Polis ekiplerinin ise kaza sonrasında güvenlik önlemi alırken, kazaya ilişkin ise inceleme başlatıldığı kaydedildi.
EGO’DAN AÇIKLAMA
Ankara Büyükşehir Belediyesi (ABB) EGO Genel Müdürlüğünden kazaya ilişkin açıklama geldi. Müdürlüğün, resmi sosyal medya hesabı üzerinden yapılan açıklamada şu ifadeler yer aldı:
“Bugün saat 13.07’de Yenimahalle ilçesi Yeni Batı Mahallesi Fatih Sultan Mehmet Bulvarı Ankara istikametinde, Şaşmaz Kavşağı mevkiinde, EG O Genel Müdürlüğümüze bağlı 505 numaralı Sincan–Sıhhiye hattında hizmet veren otobüsümüzün karıştığı üzücü bir trafik kazası meydana gelmiştir.
İlk değerlendirmelere göre, seyir halindeki otobüsümüzün önüne aniden çıkan bir hafif ticari aracın yaptığı manevra sonucunda sürücümüz direksiyon hakimiyetini kaybetmiş ve kaza gerçekleşmiştir.
Kazanın ardından ilgili tüm birimlerimiz hızla harekete geçmiş; araç kamera kayıtlarının incelenmesi ile teknik ve idari süreçler derhal başlatılmıştır.
Meydana gelen kaza sonucunda maalesef bir vatandaşımız hayatını kaybetmiş, 9 vatandaşımız ise yaralanmıştır. Yaralı vatandaşlarımız olay yerine sevk edilen sağlık ekiplerince çevredeki hastanelere nakledilmiş olup tedavileri devam etmektedir.
Hayatını kaybeden vatandaşımıza Allah’tan rahmet, kederli ailesine ve yakınlarına başsağlığı ve sabır diliyor; yaralı vatandaşlarımıza acil şifalar temenni ediyoruz. Kazanın oluş şekli ve sorumluluk durumuna ilişkin incelemeler emniyet birimleri ile ilgili kurumlar tarafından başlatılmış olup süreç titizlikle sürdürülmektedir. EGO Genel Müdürlüğü olarak yürütülen tüm inceleme ve soruşturma süreçlerine gerekli destek sağlanmaktadır”




