Ankara'nın Akyurt ilçesine bağlı Kızık Mahallesi'nde yaşayan M.B., komşusuyla yaşadığı yol anlaşmazlığı nedeniyle ailesiyle birlikte mağdur olduklarını iddia etti.
Hayvancılıkla uğraştığını belirten M.B., yaklaşık 35-40 yıldır kullandıkları yolun çitlerle kapatıldığını öne sürerek, evine araçla ulaşamadığını ve bu durumun günlük yaşamı olumsuz etkilediğini söyledi.
"EVİME ULAŞMAK İÇİN 300 METRE YÜRÜYORUM"
Yaklaşık 70-80 büyükbaş hayvan beslediğini ve kurbanlık işi yaptığını ifade eden M.B., araçlarını evlerine kadar götüremedikleri için büyük sıkıntı yaşadıklarını dile getirdi.
Evine ulaşabilmek için aracını yaklaşık 300 metre uzaklıkta bırakmak zorunda kaldığını söyleyen M.B., "Benim tek çaresizliğim yolsuzluk. Evime 300 metre ilerisine arabayı bırakıp oradan yaya gidip geliyorum. Hayvanlarım aç kalıyor. Kendi ihtiyaçlarımızı da zor karşılıyoruz" dedi.
"ELEKTRİK VE SU SORUNU YAŞIYORUZ"
Yaşadıkları mağduriyetin yalnızca ulaşımla sınırlı olmadığını savunan M.B., elektrik ve su hizmetlerinde de sorun yaşadıklarını öne sürdü.
M.B., "Yaklaşık bir aydır, bir buçuk aydır elektrik ve suyum yazılmıyor. Hayvanların bakımı zorlaşıyor. Çöplerimiz alınmadı. Kurban döneminden kalan atıklar duruyor, koku yapıyor. Çocuklarımız da bu durumdan rahatsız oluyor. İleride bu konudan hastalanabiliriz" ifadelerini kullandı.
"AMBULANS VE İTFAİYE GİRECEK YOL YOK"
Evlerine araç ulaşımının olmamasının olası acil durumlarda ciddi risk oluşturduğunu belirten M.B., yetkililerden çözüm talep etti.
"Yangın olsa, ambulans gelse girecek bir yer yok. Ailecek huzursuzuz. Devlet büyüklerimden tek talebim bize bir yol verilmesi" diyen M.B., kendileri için en önemli konunun ulaşım sorununun çözülmesi olduğunu söyledi.
"BEN SADECE YOL İSTİYORUM"
M.B., yolun hangi güzergâhtan açılacağının önemli olmadığını ifade ederek, "Bana bir yol olsun. Nereden olduğu önemli değil. Arabamla evime ulaşayım, hayvanlarımın ve ailemin ihtiyaçlarını karşılayayım. Elektriğim, suyum yazılsın. Yol burası olmuş, orası olmuş önemli değil. Ben sadece yol istiyorum" diye konuştu.
Çocuklarının da mağdur olduğunu belirten M.B., çocukların okula ve günlük ihtiyaçları için yaklaşık 300 metre yürüyerek başka bir komşunun arazisinden geçmek zorunda kaldıklarını söyledi.
"KARDEŞİM DARP EDİLDİ"
M.B., yaşanan anlaşmazlık sırasında kardeşinin darp edildiğini de iddia etti. Olay sonrası hukuki sürecin başlatıldığını belirten M.B., kardeşinin hastanede tedavi gördüğünü ifade etti.
Öte yandan, iddiaların muhatabı olan komşuların da görüşüne başvurulmak istendiği ancak röportaj talebini kabul etmedikleri öğrenildi.




