Ankara'da düzenlenecek etkinlik nedeniyle toplu ulaşımda geçici bir düzenlemeye gidiliyor. EGO Genel Müdürlüğü, yaptığı duyuruda Anadolu Meydanı Ankaray İstasyonu'nun 27 Haziran Cumartesi günü saat 13.00 itibarıyla yolcu kullanımına kapatılacağını açıkladı. Kararın, Ankara Valiliği'nin aldığı güvenlik ve organizasyon tedbirleri kapsamında uygulamaya konulduğu belirtildi.

İNİŞ VE BİNİŞ YAPILAMAYACAK

EGO'nun açıklamasına göre, saat 13.00'ten sonra Anadolu Meydanı Ankaray İstasyonu'nda yolcuların iniş ve binişine izin verilmeyecek. Ankaray seferleri ise hat üzerinde devam edecek ancak trenler söz konusu istasyonda yolcu indirip bindirmeyecek. Bu nedenle vatandaşların ulaşım planlarını önceden yapmaları ve alternatif istasyonları kullanmaları tavsiye ediliyor.

KARARIN NEDENİ DÜZENLENECEK ETKİNLİK

İstasyonun geçici olarak kapatılmasının nedeni bölgede gerçekleştirilecek etkinlik olarak açıklandı. Güvenlik ve ulaşım tedbirleri kapsamında alınan kararın etkinlik süresince uygulanacağı bildirildi.

Ankara'da NATO hazırlıkları sürüyor: Zirve boyunca 56 bin 288 güvenlik personeli görev yapacak
Ankara'da NATO hazırlıkları sürüyor: Zirve boyunca 56 bin 288 güvenlik personeli görev yapacak
İçeriği Görüntüle

İSTASYON YENİDEN HİZMETE AÇILACAK

Yetkililer, etkinliğin sona ermesinin ardından Anadolu Meydanı Ankaray İstasyonu'nun yeniden normal işletim düzenine döneceğini belirtti. Açılış saatine ilişkin ise ayrıca bilgilendirme yapılması bekleniyor. EGO Genel Müdürlüğü, vatandaşların mağduriyet yaşamamaları için resmi duyuruları takip etmeleri ve toplu ulaşım planlarını buna göre yapmaları çağrısında bulundu.

Kaynak: HABER MERKEZİ