Beşiktaş GAİN Erkek Basketbol Takımı, 2026/2027 sezonunda Avrupa basketbolunun en prestijli organizasyonu olan EuroLeague'de mücadele edecek. Siyah-beyazlı kulübün organizasyona katılımı, EuroLeague hissedarlarının gerçekleştirdiği toplantının ardından kesinleşti.
EUROLEAGUE KARARI OY BİRLİĞİYLE ALINDI
Edinilen bilgiye göre, EuroLeague'in 13 hissedarının katılımıyla gerçekleştirilen toplantıda Beşiktaş GAİN'in organizasyona dahil edilmesi oy birliğiyle kabul edildi. Böylece siyah-beyazlı ekip, yeni sezonda Avrupa'nın en güçlü kulüpleriyle aynı sahneyi paylaşacak.
Beşiktaş yönetiminin, EuroLeague'de mücadele edecek kadronun oluşturulması için transfer çalışmalarını hızlandırması bekleniyor.
13 YIL SONRA YENİDEN EUROLEAGUE'DE
Siyah-beyazlı ekip, 2012/2013 sezonunun ardından tarihinde ikinci kez EuroLeague'de yer alacak. Beşiktaş, ilk EuroLeague deneyimini 2012/2013 sezonunda yaşamış ve Avrupa basketbolunun en üst düzey organizasyonunda mücadele etmişti.
Yaklaşık 13 yıl sonra yeniden EuroLeague biletini alan Beşiktaş GAİN, kulüp tarihinin en önemli organizasyonlarından birinde yeniden boy gösterecek.
AVRUPA'NIN ZİRVESİNDE MÜCADELE EDECEK
EuroLeague, Avrupa basketbolunun kulüpler düzeyindeki en üst organizasyonu olarak kabul ediliyor. Organizasyonda kıtanın önde gelen ekipleri normal sezon, play-off ve Final Four formatında şampiyonluk mücadelesi veriyor.
Beşiktaş GAİN, 2026/2027 sezonunda hem EuroLeague'de hem de Türkiye Sigorta Basketbol Süper Ligi'nde mücadele edecek. Siyah-beyazlı temsilcinin, Avrupa'nın en güçlü takımlarına karşı rekabet edebilmek adına kadrosunu güçlendirmesi beklenirken, taraftarlar da kulübün 13 yıl sonra EuroLeague'e dönüşünü büyük heyecanla karşıladı.




