Süper Lig’de Başakşehir’e konuk olan Fenerbahçe, öne geçtiği karşılaşmada rakibiyle berabere kalarak sahadan bir puanla ayrıldı. Sarı-lacivertli ekibin tek golünü kaydeden savunma oyuncusu Milan Skriniar, mücadelenin ardından yayıncı kuruluşa yaptığı açıklamada takım performansını değerlendirdi.

"ATTIĞIMIZ GOLDEN SONRA MAÇI ÖLDÜRMEMİZ GEREKİYORDU"

Karşılaşmada takımını öne geçiren golü atmasına rağmen sonucun istedikleri gibi olmadığını vurgulayan Milan Skriniar, özeleştiride bulundu. Skoru korumaları gerektiğine dikkat çeken Skriniar, şu ifadeleri kullandı:

"Çok daha iyisini yapmamız gerekiyordu. Bazı maçlar vardır iyi oynayamazsınız ama mücadele etmeniz gerekir. Bu maçta maalesef kalemizde gol gördük. Bu golü yemememiz gerekiyordu. Attığımız golden sonra maçı öldürmemiz gerekiyordu ama böyle bir sonuç oldu. Çok daha iyisini yapmamız gerekiyordu"

Manisalı sporcu Mustafa Öyken İstanbul’daki dev organizasyon için sınırlarını zorluyor
Manisalı sporcu Mustafa Öyken İstanbul’daki dev organizasyon için sınırlarını zorluyor
İçeriği Görüntüle

FENERBAHÇE MAÇ FAZLASIYLA İKİNCİ SIRADA YER ALDI

Başakşehir deplasmanından beraberlikle dönen Fenerbahçe, bu sonuçla birlikte puanını 33’e yükselterek maç fazlasıyla ligde 2. sırada yer aldı. Sahadan bir puanla ayrılan ev sahibi Başakşehir ise 17 puanla 9. sırada kaldı.

Kaynak: HABER MERKEZİ