İlbank Kadın Voleybol Takımı, yeni sezon öncesinde transfer çalışmalarını sürdürüyor. Başkent ekibi, 2026-2027 sezonu kadro planlaması kapsamında Ema Strunjak, Fatma Beyaz, İdil Naz Kanbur ve Sara Lozo ile sözleşme imzaladığını duyurdu.
Kulüpten yapılan açıklamaya göre İlbank, orta oyuncu bölgesini Hırvat voleybolcu Ema Strunjak ve Fatma Beyaz ile güçlendirdi. Başkent temsilcisi, hücum hattı için ise Sırp smaçör Sara Lozo ile İdil Naz Kanbur’u kadrosuna dahil etti.
EMA STRUNJAK VE FATMA BEYAZ ORTA OYUNCU ROTASYONUNDA
Hırvat orta oyuncu Ema Strunjak’ın transferiyle file önündeki blok gücünü artırmayı hedefleyen İlbank, aynı bölgede görev yapan Fatma Beyaz ile de anlaşmaya vardı. İki oyuncunun yeni sezonda orta oyuncu rotasyonunda forma rekabetine girmesi bekleniyor.
Başkent ekibi, yerli ve yabancı oyunculardan oluşan dengeli bir kadro kurmak amacıyla çalışmalarına devam ediyor. Kulübün yaptığı son açıklamayla birlikte takımın orta oyuncu ve smaçör bölgelerine ikişer takviye gerçekleştirdiği belirtildi.
SARA LOZO VE İDİL NAZ KANBUR HÜCUM HATTINA KATILDI
İlbank’ın yeni transferlerinden Sara Lozo, smaçör pozisyonunda görev yapıyor. Sırp oyuncunun yanı sıra İdil Naz Kanbur da başkent ekibinin yeni sezon kadrosuna dahil edildi. İki smaçörün kabul, savunma ve hücum rotasyonunda takıma katkı sağlaması amaçlanıyor.
İLBANK DAHA ÖNCE DÖRT TRANSFER AÇIKLAMIŞTI
İlbank, transfer döneminin daha önceki bölümünde Alexandra Frantti, Çağla Çiçekoğlu, Malwina Smarzek ve Breana Edwards ile anlaşmaya varmıştı. Son dört imzayla birlikte başkent temsilcisinin yeni sezon öncesinde açıkladığı transfer sayısı sekize yükseldi.
Kadrosunu önemli ölçüde yenileyen İlbank Kadın Voleybol Takımı’nın, 2026-2027 sezonu hazırlıkları kapsamında transfer çalışmalarını sürdürmesi bekleniyor.




