Yetkililer, vatandaşların güvenliğini ve kamu düzenini sağlamak amacıyla sahil şeridindeki denetimlerin aralıksız devam edeceğini bildirdi. Açıklamada, kamu düzenini bozabilecek her türlü olumsuzluğa karşı gerekli idari işlemlerin uygulanacağı ifade edildi.
SOSYAL MEDYADA TARTIŞMA BAŞLADI
Denetimlerin ardından sosyal medyada çok sayıda kullanıcı uygulamaya tepki gösterdi. Bazı kullanıcılar, kamu düzenini bozmayan ve çevreyi rahatsız etmeyen kişilerin yalnızca sahilde alkol tükettikleri gerekçesiyle cezalandırılmasını eleştirerek bunun yaşam tarzına ve yeme-içme tercihine müdahale olduğunu savundu.
Paylaşımlarda, "Taciz, çevreyi kirletme ya da kamu düzenini bozma gibi durumlarda elbette gerekli cezalar uygulanmalı. Ancak kendi halinde sahilde iki bira içen kişilere ceza kesilmesi doğru değil." ifadeleri öne çıktı.
FARKLI GÖRÜŞLER DİLE GETİRİLDİ
Öte yandan bazı kullanıcılar ise sahillerde kamu düzeninin korunması ve ailelerin güvenli şekilde vakit geçirebilmesi için denetimlerin gerekli olduğunu savundu. Tartışma, bireysel özgürlükler ile kamu düzeni arasındaki denge üzerinden sosyal medyada farklı görüşlerin dile getirilmesine neden oldu.




