Takımı havalimanında karşılamak üzere gelen taraftarlar, milli futbolcuların gelişine bekledikleri yoğun katılımın olmamasından dolayı sitem etti. Sosyal medyada paylaşılan görüntülerde bazı taraftarların, "Takımı karşılamaya kimse gelmemiş. Polisler bile daha kalabalık" ifadelerini kullandığı görüldü.
"POLİSLER BİLE DAHA ÇOK"
Havalimanında görev yapan güvenlik ve polis ekiplerinin sayısının, karşılamaya gelen taraftarlardan fazla olduğunu dile getiren bazı vatandaşlar, milli takıma ABD'deki Türk toplumunun daha fazla ilgi göstermesi gerektiğini savundu.
Taraftarlar, A Milli Takım'ın önemli bir organizasyon öncesinde moral desteğine ihtiyaç duyduğunu belirterek, milli futbolculara destek çağrısında bulundu.
Kafile, havalimanındaki işlemlerinin ardından konaklayacağı otele geçerken, teknik heyet ve futbolcular taraftarlarla hatıra fotoğrafı çektirdi.




