Başkent siyasetinin yoğun temposunda sıra dışı görüntüler kaydedildi. İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, AK Parti Grup Toplantısı'nın ardından Türkiye Büyük Millet Meclisi'nden ayrılırken makam aracına binmek yerine İçişleri Bakanlığı binasına yürüyerek gitmeyi seçti. Bakan Çiftçi'nin bu tercihi, çevrede bulunan vatandaşların da dikkatini çekti.
ÇAKARLAR SUSTU, KONVOY MECLİS'TE KALDI
Yürüyüş kararıyla birlikte Bakan Çiftçi'ne eşlik eden çakarlı makam araçları ve koruma konvoyu Meclis yerleşkesinde kaldı. Koruma ekibi ise güvenlik amacıyla uzaktan takipte bulundu. Ankara sokaklarında sade bir vatandaş gibi yürüyen Bakan Çiftçi, güzergâh boyunca vatandaşlarla selamlaştı.

KIRMIZI IŞIKTA DURDU, VATANDAŞLARLA BİRLİKTE BEKLEDİ
Yürüyüş sırasında trafik kurallarına da titizlikle uyan Bakan Çiftçi, yaya geçidine geldiğinde kırmızı ışığın yanması üzerine durdu. Yeşil ışığın yanmasını çevresindeki vatandaşlarla birlikte bekleyen Çiftçi, bu sırada vatandaşlarla sohbet etti. Ortaya çıkan görüntüler kısa sürede ilgi odağı oldu.
FOTOĞRAF İSTEKLERİNİ GERİ ÇEVİRMEDİ
Bakan Çiftçi'yi karşılarında gören vatandaşlar şaşkınlıklarını gizleyemedi. Yol boyunca kendisine gösterilen ilgiye karşılık veren Çiftçi, vatandaşlarla tek tek tokalaştı, taleplerini dinledi ve hatıra fotoğrafı çektirmek isteyenleri geri çevirmedi. Ankara'nın merkezinde yaşanan bu anlar, hem çevredeki vatandaşların hem de sosyal medyada görüntüleri izleyenlerin dikkatini çeken kareler arasında yer aldı.




