Beşiktaş GAİN, 13 yıl sonra EuroLeague'e geri dönüyor! Tarihi karar oy birliğiyle alındı
Beşiktaş GAİN, 13 yıl sonra EuroLeague'e geri dönüyor! Tarihi karar oy birliğiyle alındı
İçeriği Görüntüle
Fenerbahçe’de yeni sezon öncesi beklenmedik bir istifa yaşandı. Yönetim Kurulu Üyesi Erol Bilecik, görevinden ayrıldığını duyurarak camiada büyük yankı uyandırdı. Ayrılık kararını kamuoyuna detaylı bir mesajla açıklayan Bilecik, istifasını duyururken Başkan Ali Koç’a olan desteğini de net bir dille yineledi.

“Karalama Kampanyası Yüzünden Aday Olmadım”

Bilecik, açıklamasının başında son dönemde kendisini ve ailesini hedef alan eleştirilere değindi. “Bir süredir şahsım üzerinden yürütülen karalama kampanyaları nedeniyle eylül ayındaki olağanüstü kongrede aday olmayacağımı zaten açıklamıştım,” diyen Bilecik, bu sürecin Fenerbahçe’nin birliğini bozduğunu söyledi.

“Fenerbahçe’nin Gündemi Ben Olmayayım”

Ayrılık kararının arkasındaki gerekçeleri samimi bir üslupla paylaşan Bilecik, “Ne yazık ki hakkımdaki tartışmalar kulübümüzün gündemini meşgul etmeyi sürdürüyor. Yeni sezon öncesi tüm odağımız başarı olmalı. Bu yüzden bugün itibarıyla görevimi bırakma kararı aldım,” diyerek Fenerbahçe’nin önünü açmak istediğini ifade etti.

Ali Koç’a Övgü ve Destek Mesajı

Açıklamasında Başkan Ali Koç’a da özel bir teşekkür gönderen Bilecik, yedi yıllık görev sürecinde kulübün mali yapısını düzeltmek için büyük mücadele verdiklerini vurguladı. “Fenerbahçe’nin borç yükü artık sürdürülebilir düzeye geldi. Çok yakında Başkanımız mali bağımsızlığın müjdesini camiaya verecek,” diyerek Ali Koç’un liderliğine olan inancını yineledi.

“En Büyük Onurum Fenerbahçe’ye Hizmet Etmek”

Duygusal veda mesajında Fenerbahçe için yaptığı hizmetlerden gururla bahseden Bilecik, “Bu kulübe hizmet etmek hayatımın en büyük onurlarından biri oldu. Eleştirilerini samimiyetle ileten herkese teşekkür ediyorum,” ifadelerini kullandı. Ayrıca, istemeden kalbini kırdığı herkesten de helallik istedi.

Geçmişteki E-Posta Krizi Unutulmadı

Erol Bilecik’in istifası, geçtiğimiz haftalarda ortaya çıkan ve büyük tartışma yaratan o ünlü mail krizinin ardından geldi. Başkan Ali Koç’a gönderdiği mailde Aziz Yıldırım’la ilgili kullandığı ifadeler sosyal medyada gündem olmuş, Bilecik ise hukuki süreç başlatacağını açıklamıştı. O dönemde de seçim sonrası görevden ayrılacağını söyleyen Bilecik’in bu adımı sürpriz olarak görülmedi.