Fenerbahçe Spor Kulübü Başkan Vekili Erol Bilecik, sosyal medya üzerinden yaptığı açıklamayla Yönetim Kurulu Üyeliği görevinden istifa ettiğini duyurdu. Bilecik, eylül ayında yapılacak olağanüstü kongrede aday olmayacağını daha önce açıklamıştı.

KARALAMA KAMPANYALARI SONRASI İSTİFA KARARI

Erol Bilecik, sosyal medya hesabından yaptığı uzun açıklamada, ailesi üzerinden yürütülen karalama kampanyalarının ardından eylül ayında yapılacak olağanüstü kongrede aday olmayacağını belirtmişti. Ancak bu sürecin kulübün gündemini meşgul etmeye devam ettiğini vurgulayan Bilecik, istifa kararını daha erkene çektiğini açıkladı.

“KULÜBÜMÜZ SADECE BAŞARIYA ODAKLANMALI”

Yeni sezon öncesinde Fenerbahçe’nin yalnızca birlik ve başarı hedeflerine odaklanması gerektiğine dikkat çeken Bilecik, “Bu nedenle bugün itibarıyla Fenerbahçe Spor Kulübü Yönetim Kurulu Üyeliği görevimden istifa etme kararı aldığımı kamuoyunun bilgisine saygıyla sunuyorum” ifadelerini kullandı.

Erol Bilecik Istifa1

“MALİ YAPI ARTIK SÜRDÜRÜLEBİLİR BİR DÜZEYDE”

Yedi yıllık görev süresi boyunca şeffaflık, denetim ve kurumsallaşma ilkeleri doğrultusunda çalıştıklarını vurgulayan Erol Bilecik, “Bugün büyük bir iç huzurla ifade ediyorum ki; kulübümüzün finansal borç yükü artık sürdürülebilir bir düzeye ulaşmıştır. Çok yakın bir gelecekte mali bağımsızlığımızı kazanacağımız günlerin müjdesini Sayın Başkanımız Ali Koç camiamıza verecektir” dedi.

“SUSKUN MÜCADELELER DEĞERLİDİR”

Bilecik açıklamasında ayrıca şu ifadelere yer verdi: “Gönül isterdi ki herkes için verilen emekler her anlamda taçlansın. Ama biliyoruz ki, bazı mücadeleler zamanını bekler; bazı hizmetler ise sessizce büyür. Hayatım boyunca taşıdığım en büyük onurlardan biri de Fenerbahçe’mize hizmet edebilmekti.”

Erol Bilecik Istifa

Mourinho’dan Arda Güler’e sürpriz telefon! Real Madrid’deki yeni rolünü anlattı
Mourinho’dan Arda Güler’e sürpriz telefon! Real Madrid’deki yeni rolünü anlattı
İçeriği Görüntüle

“SONSUZA DEK FENERBAHÇE”

Erol Bilecik, sözlerini şu şekilde noktaladı: “Bu vesileyle, birlikte görev yapmaktan büyük bir gurur duyduğum başta Sayın Başkanımız Ali Koç olmak üzere tüm Yönetim Kurulu Üyelerine, kulüp çalışanlarımıza ve büyük Fenerbahçe Camiasına gönülden teşekkür ediyorum. Sonsuza dek Fenerbahçe.”

Sosyal medyada yaptığı paylaşımla görevinden istifa ettiğini belirten Bilecik, yazmış olduğu mesajında şu ifadelere yer verdi:

Büyük Fenerbahçe Camiasına,

Son dönemde şahsım ve ailem üzerinden kulübümüzü hedef alan karalama kampanyaları nedeniyle, eylül ayındaki olağanüstü kongrede Yönetim Kurulu üyeliğine aday olmayacağım yönündeki kararımı kamuoyuna duyurmuştum. Bu kararım, Fenerbahçe’mizin kurumsallaşması ve sürdürülebilir büyüme hedefi doğrultusunda, taşıdığım sorumluluklara odaklanma amacı taşıyordu.

Ne yazık ki bu süreçte şahsıma yöneltilen saldırıların kulübümüzün gündemini meşgul etmeyi sürdürdüğünü gözlemliyorum. Yeni sezon öncesinde Fenerbahçe’mizin yalnızca birlik ve başarı hedeflerine odaklanması gerektiğine yürekten inanıyorum.

Bu nedenle, bugün itibarıyla Fenerbahçe Spor Kulübü Yönetim Kurulu Üyeliği görevimden istifa etme kararı aldığımı kamuoyunun bilgisine saygıyla sunuyorum.

Kıymetli Fenerbahçeliler,
Geride bıraktığımız görev yılları boyunca, kulübümüzün borç yükününün azaltılması ve mali yapısının yeniden ayağa kaldırılması başta olmak üzere; yönetim politikamızda şeffaflık, denetim ve kurumsallaşmayı tesis etmek için ve kararlılıkla kulübümüzü sağlam bir yapıya kavuşturmak için çalıştık.

Ve bugün, büyük bir iç huzurla ifade ediyorum ki; kulübümüzün finansal borç yükü artık sürdürülebilir bir düzeye ulaşmıştır. Çok yakın bir gelecekte, mali bağımsızlığımızı kazanacağımız günlerin müjdesini Sayın Başkanımız Ali Koç camiamıza verecektir. Emin olun, bu sadece bir mali başarı değil; kulübümüz adına bir yeniden doğuş hamlesidir.

Gönül isterdi ki herkes için verilen emekler her anlamda taçlansın. Ama biliyoruz ki, bazı mücadeleler zamanını bekler; bazı hizmetler ise sessizce büyür.

Hayatım boyunca taşıdığım en büyük onurlardan biri de Fenerbahçe’mize hizmet edebilmekti. Bizlere güvenen, destek olan, her daim iyi niyetini hissettiren ve eleştirilerini samimiyetle ileten herkese yürekten teşekkür ediyorum. Yedi yıllık süreçte bilmeden, istemeden kalbini kırdığım herkesin anlayışına sığınıyorum.

Bu vesileyle, birlikte görev yapmaktan büyük bir gurur duyduğum başta Sayın Başkanımız Ali Koç olmak üzere tüm Yönetim Kurulu Üyelerine, kulüp çalışanlarımıza ve büyük Fenerbahçe Camiasına gönülden teşekkür ediyorum.
Sonsuza dek Fenerbahçe.

Saygılarımla.

Bu gelişmenin ardından Fenerbahçe Yönetim Kurulu’nda yeni bir yapılanma olup olmayacağı merak konusu oldu. Başkan Ali Koç’un ilerleyen günlerde kamuoyuna açıklama yapması bekleniyor. Yönetim kurulunda başkan vekilliği koltuğuna kimin geçeceği merak konusu.

EROL BİLECİK KİMDİR, NERELİ, NE İŞ YAPIYOR, NE ZAMANDIR FENERBAHÇE YÖNETİMİNDE, NİYE İSTİFA ETTİ?

Erol Bilecik, Türk iş dünyasının önde gelen isimlerinden biri olarak tanınmaktadır. 1962 yılında Antakya’da dünyaya gelen Bilecik, İstanbul Teknik Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği bölümünden mezun olmuştur. Eğitimini tamamladıktan sonra teknoloji ve bilişim sektörüne yönelen Bilecik, Türkiye'nin önde gelen teknoloji firmalarından Index Grup’un kurucusudur. Aynı zamanda Türkiye Bilişim Sanayicileri Derneği (TÜBİSAD) ve Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği (TOBB) Sektör Meclisi gibi birçok önemli kuruluşta da görev almıştır.

Erol Bilecik

Erol Bilecik, iş dünyasındaki başarılı kariyerinin yanında spor camiasında da Fenerbahçe Spor Kulübü’ndeki yöneticiliği ile tanınır hale gelmiştir. Başkan Ali Koç’un 2018 yılında seçilmesinin ardından Fenerbahçe Yönetim Kurulu’nda görev almaya başlayan Bilecik, kulüpte Başkan Vekili ve İletişimden Sorumlu Yönetici olarak uzun yıllar hizmet vermiştir. Kulübün kurumsallaşması, şeffaflaşması ve mali yapısının güçlendirilmesinde önemli katkılar sunmuştur.

2024 yılı itibarıyla Erol Bilecik, yaşanan kişisel saldırılar ve ailesi üzerinden yürütülen karalama kampanyaları gerekçesiyle görevinden istifa ettiğini açıklamıştır. Sosyal medya hesabı üzerinden yaptığı açıklamada, kulübün yeni sezona odaklanabilmesi adına böyle bir karar aldığını ifade etmiştir. İstifasıyla birlikte Fenerbahçe yönetiminden ayrılan Bilecik, yedi yıllık görev süresi boyunca kulübe duyduğu bağlılığı ve katkısıyla takdir toplamıştır.

Muhabir: Görkem Çayan