Kastamonu PMYO 23. dönem mezuniyet töreninde, zorlu eğitim süreçlerini geride bırakan 479 yeni polis memuru Türk Polis Teşkilatı'ndaki yerini aldı. Vali Meftun Dallı ve okul yönetimi, genç polisleri fedakarca hizmet etmeye davet ederek başarı dileklerinde bulundu.
479 GENÇ POLİS YEMİN EDEREK GÖREVE BAŞLADI
Gazi Stadyumu'nda gerçekleştirilen tören, saygı duruşu ve İstiklal Marşı'nın okunmasıyla başladı. Dönem birincisi Gökhan Eser'in yaş kütüğüne plaket çakmasıyla devam eden program, genç polislerin vatan ve millet sevgisiyle dolu mesajlarına sahne oldu. Tören boyunca disiplin ve heyecanın bir arada olduğu gözlemlenirken, 479 adayın ettiği yemin, salondaki ailelere gurur dolu anlar yaşattı.

"SADECE BİLGİYLE DEĞİL, AHLAKLA DONATILDILAR"
Polis Meslek Yüksekokulu Müdürü Mehmet Yüksel, mezunların sadece akademik eğitim almadıklarını vurgulayarak, "Evlatlarımız ahlaki değerler, disiplin anlayışı ve sorumluluk bilinciyle yetiştirildi. Artık onlar milletimizin huzuru ve güvenliği için görev yapacak birer Türk polisidir" dedi. Yüksel, bu mezuniyetin aynı zamanda millete hizmet etme sözü olduğunu hatırlattı.

VALİ DALLI'DAN ADALET VE VİCDAN VURGUSU
Törene katılan Kastamonu Valisi Meftun Dallı, polis teşkilatının köklü geçmişine dikkat çekerek mezunlara önemli tavsiyelerde bulundu. Dallı, "Taşıyacağınız üniformayla devletimizin vakarını ve hukukun üstünlüğünü temsil edeceksiniz. Sizlerden beklentimiz, görevinizi yaparken adaletten ve vicdandan asla ayrılmamanızdır" diyerek yeni görevlerinde başarılar diledi.

KEP ATMA TÖRENİYLE MEZUNİYET KUTLANDI
Dönem birincisi, ikincisi ve üçüncüsüne plaketlerinin takdim edilmesinin ardından tören, Kur'an-ı Kerim tilaveti ve dualarla sürdü. Programın sonunda gerçekleştirilen resmi tören geçişinin ardından 479 polis adayı, keplerini gökyüzüne fırlatarak mezuniyetlerini aileleriyle paylaştı. Mezun olan polis memurları, Türkiye’nin farklı şehirlerinde kamu düzenini korumak için görev yerlerine uğurlanacak.




