Bu kapsamda Menteşe ilçesine bağlı Doğanköy Mahallesi’nde yeni bir altyapı çalışması başlatıldı.

DOĞANKÖY’DE SU İSALE HATTI YENİLENİYOR
MUSKİ ekipleri, Menteşe’nin kırsal Doğanköy Mahallesi’nde kullanım ömrünü tamamlayan su isale hattının yenilenmesi için çalışma başlattı. Çalışma kapsamında yaklaşık bin metrelik içme suyu hattının yenileneceği bildirildi.
36 ABONE DAHA SAĞLIKLI İÇME SUYUNA KAVUŞACAK
Yenileme çalışmalarıyla birlikte bölgede sık sık yaşanan arızaların ve su kesintilerinin önüne geçilmesi hedefleniyor. Projenin tamamlanmasının ardından mahalledeki yaklaşık 36 abonenin daha sağlıklı ve kesintisiz içme suyuna ulaşması amaçlanıyor.
“ARIZA VE KESİNTİLER EN AZA İNDİRİLECEK”
MUSKİ Genel Müdürlüğünden yapılan açıklamada, Doğanköy Mahallesi Değirmen mevkisinde ekonomik ömrünü tamamlayan içme suyu şebeke hattında yenileme çalışması başlatıldığı belirtilerek, şu ifadelere yer verildi:
“Bölgede yaşanan arızalar nedeniyle vatandaşlarımız zaman zaman mağduriyet yaşıyordu. Bin metre içme suyu şebeke hattı ve yaklaşık 36 abone hattının yenileneceği çalışmaların tamamlanmasıyla birlikte arıza ve su kesintileri en aza indirilecek, vatandaşlarımıza kesintisiz içme suyu hizmeti sunulacaktır.”
ALTYAPI YATIRIMLARI SÜRÜYOR
Açıklamada ayrıca Muğla genelinde kullanım ömrünü tamamlayan içme suyu hatlarının yenilenmesine önem verildiği vurgulanarak Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras’ın talimatları doğrultusunda altyapı yatırımlarının aralıksız devam ettiği kaydedildi.




