Müzik platformu Spotify, yeni özelliklerini tanıtırken abonelik ücretlerinde artış yapılacağını açıkladı. Financial Times’a konuşan şirketin Eş Başkanı ve İşletme Sorumlusu Alex Norstrom, 1 milyar kullanıcıya ulaşma hedefi doğrultusunda fiyatların yükseleceğini ve bu düzenlemenin küresel ölçekte uygulanacağını söyledi.
YENİ HİZMETLER İLE ZAM BİRLİKTE GELECEK
Norstrom, röportajında yeni hizmetlerin fiyat artışlarıyla eş zamanlı olarak hayata geçirileceğini belirtti. Şirketin yatırım planları çerçevesinde abonelik ücretlerindeki artışın kaçınılmaz olduğunu ifade etti.
AVRUPA VE ASYA’DA İLK ZAM EYLÜL’DE
Spotify, Ağustos ayında yaptığı açıklamada Premium bireysel abonelik ücretinin bazı bölgelerde Eylül itibarıyla artırılacağını duyurmuştu. Buna göre Güney Asya, Orta Doğu, Afrika, Avrupa, Latin Amerika ve Asya-Pasifik’te ücret 10,99 Euro’dan 11,99 Euro’ya (14,05 dolar) çıkarılacak.
ŞİRKET TARİHİNDE İLK KEZ YILLIK KÂR
Son dönemde maliyet azaltma adımları ve fiyat düzenlemeleri sayesinde Spotify, geçen yıl tarihinde ilk kez yıllık kâr elde etmişti. Norstrom, fiyat artışlarının şirketin iş stratejisinin bir parçası olduğunu ve uygun görüldüğü zamanlarda yeniden uygulanabileceğini söyledi.




