Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Hürmüz Boğazı’ndaki Türk gemilerine ilişkin son durumu açıkladı. Sosyal medya hesabından açıklamalarda bulunan Uraloğlu, son olarak 21 Haziran’da 2 geminin Hürmüz’den geçtiğini belirterek savaşın başından bu yana Boğaz’dan geçen Türk gemisinin 11 olduğunu duyurdu.

Sosyal medya hesabından açıklama yapan Uraloğlu şu ifadeleri kullandı:

"Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi’ndeki gelişmeleri anbean takip ediyor, bölgedeki gemiler ve vatandaşlarımızla sürekli temas halinde bulunuyoruz.

Son olarak 21 Haziran sabahı 2 gemimizin terkiyle birlikte savaşın başlangıcından bu yana Türk sahipli 11 gemimiz Hürmüz Boğazı’nı güvenli şekilde geçerek körfezden ayrıldı.

Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi’nde bulunan toplam 7 gemide 177 vatandaşımız görev yaparken, söz konusu gemilerden biri Türk Bayrağı taşıyor.

Her koşulda vatandaşlarımızın ve gemilerimizin güvenliği için gerekli tüm tedbirleri almaya devam ediyoruz."

Kocaeli'de FETÖ operasyonu: 15 şüpheli gözaltında
Kocaeli'de FETÖ operasyonu: 15 şüpheli gözaltında
İçeriği Görüntüle

Kaynak: HABER MERKEZİ