Muğla'da yaşayan modacı Cemil İpekçi, Bodrum Belediyesi tarafından işletilen kafelerdeki fiyatlara ilişkin sosyal medya hesabından açıklama yaptı. Belediyeye ait bir kafede çektiği videoyla değerlendirmelerde bulunan İpekçi, belediye işletmelerindeki fiyatların özel işletmelerle benzer seviyelere geldiğini belirterek, özellikle emekli, öğrenci ve dar gelirli vatandaşlar açısından bu durumun sorun oluşturduğunu ifade etti.

Altı Üstü İstanbul, bu akşam ikinci bölümüyle ekrana gelecek! Peki, neler yaşanacak?
Altı Üstü İstanbul, bu akşam ikinci bölümüyle ekrana gelecek! Peki, neler yaşanacak?
İçeriği Görüntüle

BELEDİYE KAFELERİNDEKİ FİYATLARI GÜNDEME GETİRDİ

Yıllar önce İstanbul'dan ayrılarak Bodrum'a yerleşen Cemil İpekçi, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda Bodrum Belediyesi'ne ait kafelerde uygulanan fiyat politikasını ele aldı. Belediyenin bir kafesinde çektiği videoda konuşan İpekçi, belediye işletmelerinin kuruluş amaçlarından uzaklaştığını söyledi.

FİYATLARIN ÖZEL İŞLETMELERLE YARIŞTIĞINI SÖYLEDİ

Belediye kafelerinin geçmişte emekliler, öğrenciler ve dar gelirli vatandaşlar için uygun fiyatlı sosyal alanlar sunduğunu hatırlatan İpekçi, “Belediye kahveleri ve kafeleri yıllardır vatandaşların uygun fiyatlarla vakit geçirebildiği, emeklilerin maaşlarını düşünmeden oturabildiği sosyal alanlardı. Özellikle Bodrum gibi yaşam maliyetlerinin her geçen gün arttığı bir ilçede belediye işletmeleri vatandaş için bir nefes alma noktası olmalıydı. Ancak bugün geldiğimiz noktada fiyatlara baktığımızda özel işletmelerle aradaki farkın neredeyse ortadan kalktığını görüyoruz.” dedi.

Cemil Ipekçi

HAMBURGER FİYATI ÜZERİNDEN ELEŞTİRİDE BULUNDU

İpekçi, belediye kafelerinde satılan ürünlerin fiyatlarına da değinerek özellikle hamburger fiyatları üzerinden eleştirilerini dile getirdi. “Bir hamburgerin yaklaşık 500 liraya satılması kabul edilebilir bir durum değil. Belediye işletmesinde bu fiyatları görmek gerçekten üzücü. Bir emeklinin, öğrencinin ya da asgari ücretle geçinmeye çalışan bir vatandaşın bu rakamları karşılaması kolay değil. Belediye kafeleri zaten bu insanlar için var. Eğer burada da aynı fiyatlarla karşılaşıyorlarsa vatandaş nereye gidecek?” ifadelerini kullandı.

Kaynak: Haber Merkezi