Oyuncu Oktay Kaynarca, katıldığı programda evlilik ve çocuk sahibi olmaya ilişkin değerlendirmelerde bulundu. Geçmişte yaptığı evliliklerden çocuğu olmayan Kaynarca, bugünkü aklı olsaydı daha fazla çocuk sahibi olmak isteyeceğini söyledi. Ünlü oyuncu, erken yaşta evliliğin ve çocuk sahibi olmanın önemli olduğunu belirterek, hayatındaki pişmanlıklardan birinin de bu konu olduğunu ifade etti.

"EVLENMEK VE ÇOCUK YAPMAK ERKEN YAŞLARDA KESİNLİKLE YAPILMASI GEREKEN BİR ŞEY"
Türk televizyon ve sinema dünyasının tanınan isimlerinden Oktay Kaynarca, katıldığı programda özel hayatına ilişkin açıklamalarda bulundu. Geçmişte iki evlilik yapan ve bu evliliklerden çocuğu bulunmayan Kaynarca, evlilik ve çocuk sahibi olma konusunda düşüncelerini anlattı.
Kaynarca, erken yaşta evlenmenin ve çocuk sahibi olmanın önemli olduğunu belirterek, "Evlenmek ve çocuk yapmak bence erken yaşlarda kesinlikle yapılması gereken bir şey." ifadelerini kullandı.

"ÇOCUKLARINIZ OLSUN DERDİM"
Çocuk sahibi olmanın hayatın önemli parçalarından biri olduğunu söyleyen Kaynarca, bu konuda kendi hayatına dair değerlendirmede bulundu. Ünlü oyuncu, "Yani benim çocuklarım olsaydı, ben 20 yaşında evlenin derdim. Evlenin, hayat sizi nereye eviriyorsa, nereye taşıyorsa oraya kadar gidin ama kalabiliyorsanız tabii ki evli kalın ama hani hayat devam etmeyebilir. Ama çocuklarınız olsun derdim." dedi.
Hayatın planlandığı gibi ilerlemeyebileceğini belirten Kaynarca, "Ben hep onu söylüyorum, Allah'ı güldürmek istiyorsan planlarından bahset." sözleriyle yaşadığı sürece dikkat çekti.
"HALA ÇOCUĞUM OLSUN İSTİYORUM"
Oktay Kaynarca, çocuk sahibi olma isteğinin devam ettiğini de dile getirdi. Kaynarca, "Belli olmaz, hayat bilmiyorum, hala çocuğum olsun istiyorum tabii ama bakalım, kısmet." ifadelerini kullandı.
Bugünkü aklı olsaydı daha fazla çocuk sahibi olacağını söyleyen oyuncu, "Bugünkü aklım olsaydı çok çocuk yapardım, sahiden beş-altı tane çocuk yapardım." dedi.

GEÇMİŞE DAİR DEĞERLENDİRMELERDE BULUNDU
Hayatın yoğun temposu içinde farklı uğraşlara zaman ayırdıklarını belirten Kaynarca, çocuk büyütmenin de kendisi için ayrı bir anlam taşıdığını ifade etti. Ünlü oyuncu, "Çünkü o kadar çok hayatın telaşına kapılıp bir şeylerle uğraşıyoruz ki, o kadar çok şeyle uğraştıktan sonra geriye dönüp bakıyoruz." sözlerini kullandı.
Kaynarca, açıklamasının devamında, "O kadar çok şeye vakit ayırmak yerine belki çocuklara vakit ayırsam, mesela sağlıklı beş-altı tane çocuk büyütmüş olurdum düşünsene. Yani onlarla uğraşıyor olmak da çok keyifli bir şey. Yani hala iş işten geçmiş değil tabii." dedi.





