Fenerbahçe, yeni sezon hazırlıkları kapsamında Düzce’de bulunan Topuk Yaylası Tesisleri’ndeki çalışmalarını sürdürüyor. Sarı-lacivertli futbolcular, Teknik Direktör İsmail Kartal yönetiminde günün ilk antrenmanını gerçekleştirdi.
Fenerbahçe’nin sabah saatlerinde yaptığı çalışma, futbolcuların salonda gerçekleştirdiği kuvvet ve dayanıklılık programıyla başladı. Oyuncuların fiziksel seviyelerini yükseltmeye yönelik hazırlanan bölümün ardından takım sahaya geçti.
FENERBAHÇE SAHADA PAS VE KOORDİNASYON ÇALIŞTI
Saha bölümünde koşu ve ısınma hareketleri yapan sarı-lacivertliler, daha sonra koordinasyon çalışmaları gerçekleştirdi. Antrenmanın devamında pas organizasyonları üzerinde duran futbolcular, teknik heyetin belirlediği program doğrultusunda çalışmalarını sürdürdü.

Günün ilk idmanı, dar alanda oynanan hücum oyunlarıyla tamamlandı. Bu bölümde oyuncuların kısa mesafede hızlı pas yapması, hücum geçişlerini uygulaması ve dar alanda çözüm üretmesi üzerinde duruldu.
İSMAİL KARTAL YÖNETİMİNDE YOĞUN PROGRAM
Teknik Direktör İsmail Kartal ve yardımcılarının yönetimindeki antrenmanda futbolcuların çalışma temposu dikkat çekti. Yeni sezon öncesinde kondisyon ve dayanıklılık seviyesini artırmayı hedefleyen Fenerbahçe’de saha içi çalışmaların da kademeli olarak yoğunlaştırılması planlanıyor.
Sarı-lacivertli ekip, Topuk Yaylası kampındaki hazırlıklarına akşam saatlerinde yapacağı günün ikinci antrenmanıyla devam edecek. Fenerbahçe’nin kamp programında fiziksel çalışmaların yanı sıra pas, koordinasyon, hücum organizasyonları ve taktik uygulamalara yer veriliyor.





