Başkent’in Trendyol Süper Lig’deki tek temsilcisi olan Gençlerbirliği’nde olağanüstü seçimli genel kurul süreci başladı. Haydar Arda Çakmak başkanlığında toplanan yönetim kurulu, kulübün seçimli olağanüstü genel kurula götürülmesine karar verdi.

Kongrenin ilk toplantısı, 18 Temmuz 2026 Cumartesi günü saat 10.00’da İlhan Cavcav Tesisleri’nde gerçekleştirilecek. İlk toplantıda genel kurulun yapılabilmesi için kulüp tüzüğünde belirtilen çoğunluk şartı aranacak.

GENEL KURULUN İKİNCİ TARİHİ 25 TEMMUZ

18 Temmuz’daki toplantıda yeterli çoğunluğun sağlanamaması halinde olağanüstü seçimli genel kurul, 25 Temmuz 2026 Cumartesi günü aynı yer ve saatte yeniden toplanacak.

İlhan Cavcav Tesisleri’nde saat 10.00’da başlayacak ikinci toplantıda çoğunluk şartı aranmayacak. Kulübün yeni yönetiminin belirleneceği seçim de genel kurul gündemi kapsamında gerçekleştirilecek.

Gençlerbirliği Kongre Arda Çakmak 2

HAYDAR ARDA ÇAKMAK YENİDEN ADAY OLACAK

Gençlerbirliği Kulübü Başkanı Haydar Arda Çakmak’ın olağanüstü seçimli genel kurulda yeniden başkanlığa aday olacağı öğrenildi. Çakmak, hazırlanacak yönetim kurulu listesiyle kongre üyelerinden bir kez daha yetki isteyecek.

Başkent temsilcisinde seçim sürecinde başka adayların çıkıp çıkmayacağı ise henüz netlik kazanmadı. Kongre takviminin açıklanmasının ardından adaylık çalışmaları ve hazırlanacak yönetim listelerinin önümüzdeki günlerde belirginleşmesi bekleniyor.

A Milli Takım coşkusu: Los Angeles'ta Türk rüzgarı
A Milli Takım coşkusu: Los Angeles'ta Türk rüzgarı
İçeriği Görüntüle

SON KONGRE 17 OCAK’TA YAPILMIŞTI

Gençlerbirliği’nde son genel kurul 17 Ocak 2026 tarihinde düzenlenmişti. Gerçekleştirilen kongrede Haydar Arda Çakmak, üyelerin oylarıyla yeniden kulüp başkanlığı görevine seçilmişti.

Kulüp, son kongrenin üzerinden yaklaşık altı ay geçmesinin ardından yeniden seçim atmosferine girdi. Olağanüstü genel kurulda göreve gelecek yönetim, Gençlerbirliği’nin Trendyol Süper Lig’deki yeni sezon planlamasını ve idari çalışmalarını sürdürecek.

Kaynak: Haber Merkezi