Sincan Belediyesi, engelli bireyler ve ailelerini Eko-Çiftlik ve Sıfır Atık Eğitim Merkezi'nde düzenlenen piknik programında buluşturdu. Doğayla iç içe gerçekleştirilen etkinliğe katılan vatandaşlar hem keyifli vakit geçirdi hem de sosyal bir ortamda bir araya gelme fırsatı buldu.

SİNCAN EKO-ÇİFTLİK'TE ANLAMLI BULUŞMA

Sincan Belediyesi bünyesinde hizmet veren Eko-Çiftlik ve Sıfır Atık Eğitim Merkezi, bu kez engelli bireyler ve aileleri için düzenlenen özel bir etkinliğe ev sahipliği yaptı. Yeşil alanları ve çevre odaklı çalışmalarıyla öne çıkan merkezde düzenlenen piknik programı, yoğun ilgi gördü.

Programa Sincan Belediye Başkanı Murat Ercan da katılarak engelli bireyler ve aileleriyle yakından ilgilendi. Başkan Ercan, vatandaşlarla sohbet ederek görüş, talep ve önerilerini dinledi.

Sincan Eko-Çiftlik’te engelli bireyler için piknik

ENGELLİ BİREYLER VE AİLELERİ DOĞAYLA İÇ İÇE VAKİT GEÇİRDİ

Piknik programı kapsamında katılımcılara yemek ikramında bulunulurken, aileler birlikte vakit geçirmenin mutluluğunu yaşadı. Etkinlikte engelli bireyler ve yakınları sosyal bir ortamda bir araya gelerek keyifli anlar yaşadı.

Katılımcılar ayrıca Eko-Çiftlik alanını gezerek merkezde yürütülen çalışmalar hakkında bilgi aldı. Sıfır atık, çevre duyarlılığı, doğa eğitimi ve sürdürülebilir yaşam konularında da bilgilendirmeler yapıldı.

BAŞKAN ERCAN: HER VATANDAŞIMIZIN HAYATINI KOLAYLAŞTIRMAK İÇİN ÇALIŞIYORUZ

Etkinlikte konuşan Sincan Belediye Başkanı Murat Ercan, engelli bireyler ve aileleriyle bir arada olmaktan büyük mutluluk duyduğunu belirtti.

Gençlerbirliği Başkanı Çakmak’tan Ankara Valisi Canbolat’a ziyaret
Gençlerbirliği Başkanı Çakmak’tan Ankara Valisi Canbolat’a ziyaret
İçeriği Görüntüle

Ercan, "Engelli kardeşlerimiz ve kıymetli aileleriyle bir arada olmaktan büyük mutluluk duyuyorum. Birlikte geçirdiğimiz her an, paylaşmanın ve dayanışmanın ne kadar değerli olduğunu bir kez daha gösteriyor. Sincan Belediyesi olarak her vatandaşımızın hayatını kolaylaştırmak, sosyal hayata daha aktif katılımını sağlamak için çalışmalarımıza devam ediyoruz. Bu güzel buluşmaya katılan tüm misafirlerimize teşekkür ediyor; sağlık, huzur ve mutluluk diliyorum." ifadelerini kullandı.

SOSYAL BELEDİYECİLİK ANLAYIŞIYLA ÇALIŞMALAR SÜRÜYOR

Sincan Belediyesi, engelli bireylerin ve ailelerinin sosyal yaşama daha aktif katılımını destekleyen projelerini sürdürmeye devam ediyor. Eko-Çiftlik'te düzenlenen piknik programı da bu çalışmalar kapsamında hayata geçirildi.

Etkinlik, hatıra fotoğraflarının çekilmesinin ardından sona erdi.

Kaynak: İHA