Galatasaray, Wilfried Singo’yu Monaco’dan 30,7 milyon euro bonservis bedeliyle transfer etmişti. Fildişi Sahilli oyuncunun sarı-kırmızılı kulüple 2030 yılına kadar sözleşmesi bulunuyor.

Singo ile daha önce Napoli, Borussia Dortmund ve Newcastle United’ın ilgilendiği öne sürülmüştü. Oyuncunun talipleri arasına son olarak Inter’in de katıldığı belirtildi.

Milliyet’te yer alan habere göre Galatasaray yönetimi, Singo’nun transferine ancak sözleşmesinde bulunduğu belirtilen 55 milyon euroluk çıkış bedelinin karşılanması halinde izin verecek.

Inter’in sağ bek Denzel Dumfries’i Real Madrid’e göndermeye hazırlandığı ve bu bölge için Singo’yu alternatifler arasına aldığı aktarıldı.

İtalyan kulübünün, Singo’nun fiziksel özellikleri ve savunmanın farklı bölgelerinde forma giyebilmesi nedeniyle transfere sıcak baktığı ifade edildi.

Inter yetkilileri ile Galatasaray yönetiminin kısa süre içerisinde görüşmelere başlamasının beklendiği öne sürüldü. Henüz kulüpler tarafından yapılmış resmi bir açıklama bulunmuyor.

Transferin 55 milyon euro karşılığında gerçekleşmesi durumunda Galatasaray, kulüp tarihinin en yüksek bedelli oyuncu satışına imza atacak.

Singo aynı zamanda Türk futbolundan yurt dışına en yüksek bonservis bedeliyle transfer edilen futbolcu ünvanını da elde edebilir.

Fildişi Sahilli futbolcu geride kalan sezonda Trendyol Süper Lig, Ziraat Türkiye Kupası ve UEFA Şampiyonlar Ligi’nde toplam 29 karşılaşmada görev yaptı.

Singo bu müsabakalarda 2 gol ve 3 asistlik katkı sağladı. Galatasaray yönetiminin oyuncuyla ilgili nihai kararını Inter’den gelmesi beklenen resmi teklifin ardından vermesi bekleniyor.

Yorumlar
Spor Muhabiri