Suriye’nin güneyinde yer alan Süveyda ilinde başlatılan “Süveyda Bizdendir” kampanyası kapsamında yeniden imar ve kalkınma çalışmaları için 15 milyon dolar bağış toplandı. Kampanya, Süveyda Valiliği’nin himayesinde yürütülüyor.

Trump'tan nükleer denetim açıklaması: "Aceleye gerek yok"
Trump'tan nükleer denetim açıklaması: "Aceleye gerek yok"
İçeriği Görüntüle

KAMPANYAYA YOĞUN KATILIM

Sura beldesinde düzenlenen etkinlikte halk ve bağışçılar büyük ilgi gösterdi. Kampanya kapsamında toplanan bağışların, barınma, eğitim, sağlık hizmetleri, altyapı çalışmaları ve temel ihtiyaçların karşılanmasında kullanılacağı açıklandı.

SURİYE GENELİNDE BENZER ETKİNLİKLER DÜZENLENDİ

Daha önce Suriye’nin farklı illerinde de benzer bağış kampanyaları gerçekleştirilmişti. Şam’da 70 milyon, Deyrizor’da 30 milyon, Dera’da 40 milyon, Humus’ta 24 milyon ve İdlib’de 200 milyon dolar bağış toplanmıştı.

Muhabir: TURKİNFORM MEDYA HABER MERKEZİ