Çin merkezli e-ticaret platformu Temu, Türkiye’de resmi temsilcilik açarak işe alım sürecini başlattı. Şirket, “yerelden yerele” adını verdiği program kapsamında hem yerel satıcılara yeni fırsatlar sunmayı hem de tüketicilere daha hızlı teslimat ve geniş ürün seçeneği sağlamayı hedefliyor.
TEMU TÜRKİYE EKİBİNİ KURUYOR
Temu, Türkiye operasyonlarını resmi temsilcilik kaydıyla başlattı. Bu süreçte şirket, yerel satıcıların platforma katılımını artırmayı ve Türkiye’deki lojistik altyapısını güçlendirmeyi amaçlıyor. Ayrıca Kurumsal Kaynak Planlama (ERP) sağlayıcılarıyla iş birlikleri yaparak verimliliği artırmayı hedefliyor. Türkiye ekibinin kurulması için işe alımlar hızlandırılmış durumda.
İş başvurularınızı Linkedin üzerinden yapabilirsiniz.
YERELDEN YERELE PROGRAMI DEVREDE
Temu’nun Türkiye için geliştirdiği “yerelden yerele” programı, kayıtlı işletmelere düşük maliyetli ve hızlı teslimat avantajı sunuyor. Program kapsamında bazı ürünlerde teslimat süresi ertesi güne kadar kısalabiliyor. Şimdilik davet usulüyle yürütülen programın, ilerleyen dönemde tüm uygun satıcılara açılması planlanıyor.
30’DAN FAZLA ÜLKEDE UYGULANIYOR
Temu’nun yerel işletmeleri destekleyen bu modeli, ABD, Almanya, Fransa, İtalya, İspanya ve Meksika dahil olmak üzere 30’dan fazla ülkede uygulanıyor. Türkiye lansmanı ise şirketin bölgesel büyüme stratejisinin yeni bir adımını oluşturuyor.
TÜRKİYE’DE EN ÇOK İNDİRİLEN UYGULAMA OLDU
2024 Mayıs ayında Türkiye pazarına giren Temu, kısa sürede yoğun ilgi gördü. Sensor Tower verilerine göre, 2025’in ilk çeyreğinde Temu, Türkiye’de en fazla indirilen alışveriş uygulaması oldu.




